12 malih i mikro biznisa odabrano za digitalnu transformaciju u okviru Visa #HowYouSellMatters programa

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    12 malih i mikro biznisa odabrano za digitalnu transformaciju u okviru Visa #HowYouSellMatters programa

    Kompanija Visa i ICT Hub pokrenuli su drugu i poslednju fazu besplatnog edukativnog programa za mala i mikro preduzeća #HowYouSellMatters u kojoj će 12 preduzeća, od ukupno 150 učesnika prvog ciklusa, proći kroz proces digitalne transformacije. Ovih 12 malih i mikro biznisa imaće priliku da poboljšaju svoje poslovne modele, digitalne kanale, onlajn prodaju i komunikacionu strategiju, kroz intenzivne mentorske sesije u završnoj fazi programa. Edukativni program zajednički sprovode kompanija Visa i ICT Hub, u cilju pružanja podrške MSP sektoru u prevazilaženju posledica pandemije koronavirusa.

    Svi smo svesni koliko je ova godina bila izazovna za mala i mikro preduzeća i zbog toga smo želeli da kroz ovaj program pokažemo svim preduzetnicima da je u ovakvoj situaciji izlazak na internet i omogućavanje online prodaje jedini način da se ne samo održi poslovanje, već može biti i istinska prilika za rast čak i u ovim neizvesnim vremenima. Ponosni smo na 12 preduzeća koja su odabrana za drugi krug programa, jer su pokazali veliku strast, posvećenost i želju za učenjem i izuzetno smo zadovoljni što imamo priliku da im kroz mentorski program pružimo dodatnu podršku da digitalizuju svoju prodaju i postave sve osnove za online poslovanje, uz dodatnu podršku kompanije Visa“, naveo je Kosta Andrić, izvršni direktor kompanije ICT Hub

    U okviru drugog dela programa polaznici će dobiti podršku kompanije Visa oko razvoja veb prodavnice i unapređenja korisničkog iskustva kako bi poboljšali svoje online predstavljanje i pokrenuli, odnosno, unapredili online prodaju.

    Osnaživanjem malih i mikro biznisa osnažujemo naše društvo. Tokom perioda pandemije ovaj sektor se suočava sa velikim izazovima i bori za opstanak. Oslanjanje na digitalne kanale i e-trgovinu postaje jedan od ključnih uslova za razvoj biznisa otpornih na promene, što potrebu za digitalnom transformacijom čini hitnijom nego ikada pre. Ovim programom želimo da podržimo preduzetnike i pomognemo im da unaprede svoje veb sajtove i kanale online prodaje koji su se mnogima pokazali kao jedina šansa da prežive krizu. #HowYouSellMatters program koji kompanija Visa sprovodi u saradnji sa ICT Hub-om samo je deo naše globalne inicijative #WhereYouShopMatters, nastale se idejom da MSP sektoru omogućimo da povrate svoje poslovanje i održe korak i u ovom neizvesnom periodu“, istakao je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu.

    Za nastavak učešća u programu izabrani su domaći fintech LavoCare za pružanje usluga pranja i nege automobila, preduzeća ArchiPlay i Floki Toys koja se bave izradom edukativnih igračaka, JJ losion aktivan u oblasti proizvodnje i prodaje kozmetičkih preparata, zatim tekstilna preduzeća Froncla, Urban Hug i Puerra, firme iz oblasti konsaltinga i edukacije Jelena Konsult, Mindfulness program i Smart School Zrenjanin, ali i Modlica koja proizvodi 3D šablone za kolače i nakit i Parče, specijalizovano preduzeće za izradu pita na parče.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE