Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    3 jednostavna koraka da napišite mejl koji će čak i najzauzetiji direktori otvoriti

    Pisanje profesionalnog mejla koji rezultira jasnom akcijom je istinsko umetničko delo. Ovo možda zvuči hrubo, ali niko nije u obavezi da odgovori na neželjeni mejl.

    Vreme je vrlo vredan resurs i istraživanja pokazuju da prosečan zaposleni može da provede i više od šest sati dnevno „u svom inboxu„! Ako je to prosek, možete da zamislite kako je ljudima na važnijim pozicijama. Mnogi od njih samo mogu da sanjaju o inboxu koji ima nula nepročitanih mejlova.

    Alen Lu (Allen Lou), autor sajta Inc.com, daje predloge kako da napišete mejl koji će i najzauzetiji čovek hteti da otvori. Kada pišete, imajte na umu ovu listu:

    1. Postarajte se da će otvoriti vaš mejl.

    2. Postarajte se da će pročitati i razumeti vaš mejl.

    3. Postarajte se da će odgovoriti.

    Da biste to postigli, pratite sledeće savete:

    Iskoristite svoju profesionalnu mrežu da biste privukli pažnju, i to odmah u uvodu.

    Jedan od načina da vaš mejl bude otvoren jeste da se predstavite u uvodu. Još je bolje ako to neko uradi umesto vas. Time što vas predstavi neko ko je povezan sa osobom do koje želite da dođete, povećavate svoj kredibilitet, i šanse da ćete dobiti odgovor.

    Neka vaš mejl bude koncizan, interesantan, ličan i poseban.

    Olakšajte drugoj strani tako što ćete odmah preći na stvar. Ono što želite trebalo bi da bude vidljivo u prvih nekoliko sekundi.
    „Boomerang“, Gmail-ov alat za bolju produktivnost, došao je do rezultata da je mejl koji sadrži između 150 i 200 reči optimalan. Alat kao što je „Grammarly“ može da vam uštedi vreme tako što će ukazati na greške u gramatici i u strukturi u rečenici.

    Ovaj deo je kao da radite domaći zadatak. Posvetite vreme istraživanju osobe i/ili firme koju kontaktirate. Da li se njihove aktivnosti ili aktivnosti njihove kompanije poklapaju sa uslugama koje vi pružate? Za svaki odnos potrebno je vreme da bi se izgradio.

    Ako vaš mejl nije zahtevao akciju, onda se akcija neće ni dogoditi.

    Ovo je najvažniji savet. Obavezno zahtevajte neku vrstu akcije. Jasno stavite do znanja šta je to što tražite – niko ne može da vam pomogne ako vi sami ne možete da iskomunicirate.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE