Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    50 nijansi zelene u ADA MAL-u

    Održivost u fokusu oktobarskog zelenog utorka 

    Ekološki najosvešćeniji šoping praznik u zemlji, ZELENI UTORAK, u organizaciji ADA MALL shopping centra, svakog prvog utorka u mesecu, u okviru svog oktobarskog izdanja proteći će u znaku održivosti u segmentu mode. Uz specijalne popuste, 5. oktobra bavimo se brendovima koji vode računa o očuvanju životne sredine. Istraživanja pokazuju da 45% potrošača u svojim odlukama o kupovini obraća pažnju na ekološku pozadinu proizvoda.

    Da bi neki brend postigao dobar uticaj na tržištu, kupce ne samo da moraju uveriti cena i kvalitet, već i ekološka svest. Zeleni marketing je stoga umetnost verodostojne promocije proizvoda koji stoje kao dokaz istinski održive kompanije. Posebno među mlađom generacijom, danas primećujemo duboke promene njihovih osnovnih vrednosti koje su prožete idejom održivosti. Prilikom odabira novih kolekcija u kojima ćete zablistati na početku svake sezone, sve češće zavrćemo ušivene etikete na omiljenim komadima ne bismo li se uverili u sastav koji govori u prilog održivosti. Kada je kozmetika u pitanju, biramo organske proizvode koji nisu testirani na životinjama.

    Listu specijalnih popusta za ZELENI UTORAK 05. oktobra možete pogledati na linku.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE