6 načina da TESTIRATE biznis ideju pre nego što POTROŠITE NOVAC

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    6 načina da TESTIRATE biznis ideju pre nego što POTROŠITE NOVAC

    Prilikom osmišljavanja biznis ideje, mnogi preduzetnici suočavaju se sa dilemom i razmišljanjima koja se uglavnom baziraju na isto pitanje – da li je ova ideja dobra? Ipak, stariji i iskusniji preduzetnici savetuju da se, pre nego što započnete biznis, a nakon što osmislite ideju, obavezno testirate istu.

    Zbog toga vam donosimo nekoliko predloga kako da testirate svoju biznis ideju, pre nego što krenete da ulažete u nju i potrošite novac.

    1.Napišite biznis plan

    Napravite biznis plan koji uključuje detalje o vašoj ciljnoj publici, industrijskoj analizi i istraživanju, idejama kako da proširite poslovanje u budućnosti, i šta bi bila vaša konkurentna predsnost.

    Kako prolazite kroz ovaj proces, vaša ideja bi mogla da se menja, usled saznanja o sličnim kompanijama ili trendovima u oblasti kojom želite da se bavite. Ako niste sigurni odakle biste započeli, preuzmite besplatan obrazac biznis plana sa Interneta i razmislite o tome kako ćete da popunite svaki odeljak.

    2.Otkrijte problem

    Postavite sebi 2 pitanja: Koje probleme rešava ova poslovna ideja i da li je ljudima stalo da potroše novac kako bi rešili taj problem?

    Ova provera omogućava vam da vidite da vidite koliko će vam biznis ideja biti uspešna,

    3.Istraživanje trendova

    Dok gradite poslovnu ideju, ne zaboravite celokupnu industriju kojom želite da se bavite. Koja nova tehnologija se uvodi? Kako izgleda ponašanje kupaca u ovoj oblasti? Koje su to nove kompanije koje nastaju?

    Čitajte literaturu i blogove o ovoj oblasti, pretplatite se na Njuzletere koje obrađuju datu temu….

    4.Potencijalna konkurencija

    Prilikom osmišljavanja ideje, morate biti svesni da najverovatnije već postoje ljudi koji na neki način rešavaju dati problem. Ipak vi morate da nađete način da se izdvojite iz mase, i da dokažete da možete da rešite problem koji niko drugi ne može. Kada ovo budete osmislili, realizacija vašeg biznis plana može da počne.

    Kako biste ovo uspeli, napravite lisu konkurentskih kompanija, pa zatim napravite još jednu listu na kojoj ćete zapisivati sve što je ta kompanija dobro radila, sve što nije dobro radila itd.

    5.Postavljajte pitanja ciljnoj grupi

    Dobijanje povratnih informacija, sugestija, pa čak i uzbuđenje potencijalne ciljne grupe je odličan način da steknete uvid u svoju poslovnu ideju.

    Pronađite gde vaša potencijalna ciljna grupa vodi razgovore o ovome na mrežama i pridružite se.

    6.Pronađite testere

    Ovaj korak zahteva da imate nešto da testirate na ljudima, bilo da je reč o uzorku nekog proizvoda ili o veb sajtu ili aplikaciji.

    Prižite im način da daju povratne informacije u realnom vremenu. Ove informacije će vam pomoći da popravite sve rupe u procesu i pripremite svoju ideju kako bi u njoj uživao što veći broj potrošača.

    Isprobajte ove korake pre nego što uložite novac u ideju kako se ne bi ispostavilo da je vaša ideja samo jedna od mnogih koja se ni po čemu ne razlikuje, ali ni “ne radi” onako kako ste vi očekivali.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE