MOŽE IM SE: Izlet Amazona u modnu industriju

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    MOŽE IM SE: Izlet Amazona u modnu industriju

    Bez mnogo medijske pompe, najveća svetska onlajn trgovina Amazon nedavno je počela da prodaje odeću sopstvene proizvodnje.

    Prodaja je počela pod bar sedam različitih brendova, koje ukupno sadrže više od 1.800 različitih artikala. Nijedan od brendova ne nosi ime Amazon, već su zamaskirani u generička imena poput Franklin & Freeman, Franklin Tailored, James & Erin, Lark & Ro, North Eleven, Scout + Ro i Society New York.

    Amazonovi modni brendovi pokrivaju sve segmente i nude sve što vam padne na pamet, od cipela i odela za muškarce, ženske odeće i modnih dodataka pa sve do dečje odeće i obuće.

    Potpredsednk Amazon fashion divizije još krajem prošle godine je najavio da firma namerava da na tržište izbaci originalnu liniju odeće. Međutim, nikada nisu otkrili više detalja.

    Upućeni tvrde kako je izlet u modnu industriju treba posmatrati u svetlu Amazonovog nastojanja da njihova onlajn ponuda sadrži sve što bi potrošači mogli poželeti, od gedžeta i knjiga pa sve do odeće.

    Kako piše Vired, kompanija planira da pojača fokus na proizvode koji nisu povezani sa trećim stranama i ostalim trgovcima kako bi osigurali da kupci ostanu verni Amazonovoj onlajn šoping platformi.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE