A1 Srbija - Oglašivač godine na festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2021.

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    A1 Srbija – Oglašivač godine na festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2021.

    U prvoj godini poslovanja pod novim imenom, kompanija A1 Srbija je sa pet osvojenih nagrada, 15 finalista i Grand Prix nagradom proglašena Oglašivačem godine na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021. Ovo priznanje kompanija A1 dobija petu godinu za redom.

    Kampanja „Seniori – imam minut“, koju je osmislila i realizovala agencija Leo Burnett za klijenta A1 Srbija, proglašena je Integrisanom kampanjom godine – Grand Prix. Ova kampanja osvojila je nagradu i u kategorijama Profitna integrisana kampanja i Pojedinačni radovi – Radio. Agencija Leo Burnett i A1 Srbija osvojili su nagrade i u kategorijama Pojedinačni radovi – Print i Brand awareness integrisana kampanja za projekat “A1 Launch kampanja”. Kampanja “Interna komunikacija rebrandinga Vip mobile u A1” koju je realizovala agencija TACK TMI ADRIA osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Interne komunikacije.

    „Ovo je veliki uspeh za nas, posebno jer se među nagrađenim radovima nalaze kampanje koje su pratile lansiranje A1. Svaka promena je ujedno izazov, a za nas je to bilo da već dobro pozicioniran, voljeni brend zamenimo ozbiljnim internacionalnim brendom. Da uz pouzdanost i zrelost zadržimo tople emocije i bliskost. Veliko hvala celoj ekipi koja je radila na projektima i kampanjama, oni su najzaslužniji za ovaj uspeh! – izjavio je Dejan Turk, generalni direktor A1 Srbija i A1 Slovenija.   

    Osim pomenutih nagrada A1 Srbija je podržala, treći po redu, KAKTUS Talents, konkurs za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji koji realizuje Marketing mreža. Takmičenje ima humanitarni karakter, a pobednički projekat u okviru kategorije Kreativna upotreba medija namenjen je Forumu mladih sa invaliditetom.

    U vreme digitalnih tehnologija, koje život čine bogatijim ali i složenijim, iskrena i direktna komunikacija sa korisnicima je ono što brendove razlikuje jedne od drugih. Upravo je u tome značaj stručnih festivala kojima pripada i Kaktus. Poslednjih sedam godina ovaj festival okuplja stručnjake iz Srbije i regiona oko najuspešnijih komunikacijskih projekata i doprinosi unapređenju i razvoju komunikacijskog tržišta u Srbiji.

    Izvor: BIZLife

    Foto: A1 Srbija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE