Američki IT gigant tvrdi: Radno vreme od 9-17h je MRTVO

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Američki IT gigant tvrdi: Radno vreme od 9-17h je MRTVO

    Američki softverski gigant Salesforce zaključio je da je rad u osmočasovnim smenama takoreći prevaziđen i „mrtav“ pa su predstavnici te kompanije odlučili da omoguće zaposlenima da rade na daljinu.

    Pridružuju se Facebook-u i Microsoft-u

    Kompanija se time pridružuje drugim tehnološkim firmama poput Facebook-a i Microsoft-a koje su najavile stalne politike rada kod kuće kao odgovor na pandemiju koronavirusa.

    Iz Salesforce su objavili da je “radni dan od 9 do 17 h mrtav“ i da će zaposlenima omogućiti da odaberu jednu od tri kategorije koje određuju koliko često će biti u kancelariji.

    Salesforce će takođe dati zaposlenima više slobode da biraju kako će izgledati njihov dnevni raspored.

    „U našem uvek uključenom, uvek povezanom svetu više nema smisla očekivati od zaposlenih da rade osmočasovnu smenu i uspešno rade svoj posao“, dodaju predstavnici kompanije.

    Ističu da mnogi moraju da decu vode u školu, brinu o bolesnim čalanovima porodice te da su to sve razlozi zbog kojih zaposlene ne bi trebalo svaki dan prijavljivati da rade u strogoj osmočasovnoj smeni.

    Nova politika zapošljavanja van skupih urbanih centara

    Takođe ukazuju na to kako će uklanjanje strogih zahteva u kancelariji omogućiti Salesforce-u nova zapošljavanja izvan skupih urbanih centara poput San Franciska i Njujorka.

    U postu na blogu definišu tri različite kategorije rada: fleksibilno, potpuno udaljeno i bazirano u kancelariji.

    U kancelariju bi se dolazilo jednom ili tri puta nedeljno i obično samo zbog timske saradnje, sastanaka i prezentacija, preciziraju.

    Zaposleni u kancelariji biće “najmanje brojna populacija naše radne snage“, i odnosiće se samo na zaposlene koji bi zbog prirode posla trebalo da budu u kancelariji četiri do pet dana nedeljno, dodaju iz kompanije.

    „Naša je odgovornost kao poslodavaca da osnažimo naše ljude da završe posao tokom rasporeda koji najbolje odgovara njima i njihovim timovima, i zato bismo da pružimo fleksibilne opcije koje će im pomoći da budu još produktivniji“, napisali su na blogu predstavnici kompanije Salesforce.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE