Avio-kompanija koja putnicima predlaže da - PRESKOČE OBROKE - BIZlife

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Avio-kompanija koja putnicima predlaže da – PRESKOČE OBROKE

    Japanska nacionalna avio-kompanija Japan Airlines (JAL) tražila je od svojih putnika da preskoče obroke na letovima. Predstavnik avio-kompanije rekao je da je razlog smanjenje rasipanje hrane, a ne smanjenje troškova.

    Predstavnik JAL-a objašnjava da je opcija ovog “etičkog izbora” trenutno dostupna samo na odabranim noćnim letovima na teritoriji Azije, jer se mnogi putnici odluče da prespavaju let, umesto da se probude za obrok.

    Budući da avio-kompanija priprema obroke za svakog putnika na letu, zbog putnika koji prespavaju obroke ili koji više voli grickalice koje su poneli od kuće mnogo hrane se baci.

    Program je inspirisan UN-ovim ciljevima održivog razvoja, od kojih je jedan smanjenje rasipanje hrane. U Japanu su kompanije postale konkurentne u pristupu ispunjavanju ovih ciljeva održivog razvoja.

    Proba je prvi put sprovedena na letovima između Bangkoka i tokijskog aerodroma Haneda u novembru. Ovaj let jedan je od najrizičnijih, kada je ova tema u pitanju, s obzirom na to da iz Bankoka kreće u 22 i 40 a stiže ujutru u 5 i 40.

    Zbog pandemije, vrlo mali broj ljudi leti, što je kompaniji dalo mogućnost da ovu opciju postepeno testira i predstavi.

    Gosti mogu da se odreknu usluge čak i pre puta, tako što će na sajtu JAL-a čekirati tu opciju, ili ih pozivom obavestiti.

    Pored ove mogućnosti, JAL takođe reciklira i uniforme u pamučna vlakna, a stjuardese koriste Ajpedove na letovima kako bi smanjile papir koji se štampa.

    U septembru je avio-kompanija takođe izbacila iz upotrebe i “dame i gospodo” i prešla na sveobuhvatnije, rodno neutralane pozdrave poput “pažnja, putnici”.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE