Balensijaga prodaje „krmaču“ za 2.000 USD – neprocenjivo (FOTO)
Poznati brend Balensijaga (Balenciaga) nedavno je predstavio novu torbu za kupovinu koja je privukla ogromnu pažnju sudeći po komentarima na društvenim mrežama.
Naime, torba neodoljivo podseća na plastičnu torbu „krmaču“ koju je većina ljudi bar nekada imala ili videla na pijacama, a u koju nema šta ne može da stane.
Vendo bolso Balenciaga. Estado 8/10. Tiene un poquito de culantro en el fondo nomás, por eso la dejo a $500. Favor RT pic.twitter.com/0FR0boPl26
— Gabriel (@gabrielbin) September 10, 2021
WTF, iré al mercado a comprar mi bolsa @BALENCIAGA 🤣 pic.twitter.com/loQGuNYvVp
— León Delgado-de-la-Flor (@shockblast) September 10, 2021
Međutim, ono što kod ove dve torbe ne može da se poredi to je svakako cena. Dok cena plastične karirane torbe ne prelazi nekoliko stotina dinara, Balensijagina verzija košta čak 2.090 dolara.
Que Balenciaga ha sacado el bolso de ir a la playa de mi abuela por 1590 € 🙃 pic.twitter.com/HuwhwMhgtF
— Saray R. (@SRRFemme) August 29, 2021
Reč je o Barbes torbi od bele teleće kože sa crvenim i plavim kvadratima, na čijoj se prednjoj strani nanosi logo luksuznog brenda.
Balensijaga, koja je u vlasništvu Keringa, uspešnog luksuznog konglomerata čiji portfelj takođe uključuje brendove poput Gučija (Gucci) i Sen Lorana (Saint Laurent), etablirala se kao subverzivni glas u industriji pod vodstvom kreativnog dizajnera Demne Gvasalie. On ima naviku da se poigrava proporcijama i stilovima i da reinterpretira uobičajene predmete masovnog tržišta, povremeno stvarajući viralne proizvode koji privlače pažnju Interneta svojom neobičnošću ili običnom drskošću.
Ovo su još neki modni komadi luksuznog brenda koji su privukli ogromnu pažnju:
this is getting out of hand.
Balenciaga x Crocs pic.twitter.com/72KAuRcWz5— hot girl but chill (@inayilak) June 8, 2021
Balenciaga’s $2,145 Ikea-inspired blue tote isn’t the first piece to take inspiration from a product https://t.co/i28qFABXso via @CNNStyle pic.twitter.com/scwOLIais5
— CNN (@CNN) April 29, 2017
Izvor: BIZLife
Foto: screenshot