Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ball korporacija objavljuje nove ciljeve u oblasti održivosti

    Ball korporacija objavila je danas ciljeve u oblasti održivosti do 2030. godine. Oni se odnose na unapređenje upravljanja proizvodima i društvenim uticajem, kako bi se kreirala vrednost za interesne grupe, uz viziju kako partneri u okviru ovog sektora mogu da sarađuju na ostvarivanju potpuno cirkularnog sistema aluminijumske ambalaže za piće.

    Novi ciljevi održivosti kompanije Ball, koji će podstaći učinak tokom trajanja proizvoda, obuhvataju ostvarivanje nultih neto emisija CO₂ pre 2050. i prelazak na 100% obnovljivu električnu energiju do 2030. godine. Među ciljevima su i kupovina celokupnih količina aluminijuma od sertifikovanih održivih izvora i pretvaranje 80% obima limenki za piće na svetu u ultralaki STARcan dizajn.

    Kao dopunu svojih dugoročnih programa u oblasti ekološke, socijalne i ekonomske održivosti, Ball proširuje postojeće programe diverziteta i inkluzije i socijalne programe posebnim ciljevima do 2025. godine za svaki region i jedinicu. Tako se Ball Beverage Packaging Južna Amerika obavezuje da će među novozaposlenima povećati udeo radnika koji nisu pripadnici bele rase sa 31% na 47%. Ball Beverage Packaging EMEA planira da poveća učešće žena u poslovima u proizvodnji na 25%.

    „Kao vodeći svetski proizvođač aluminijumske ambalaže za piće, Ball ima odgovornost prema svojim partnerima i planeti da unapredi ekološki učinak i društveni uticaj svojih proizvoda, kao i da preuzme vodeću ulogu u uvođenju rešenja za klimatsku krizu širom ovog sektoraˮ, izjavio je Džon A. Hejz, predsednik Upravnog odbora i generalni direktor kompanije Ball. „Naši kupci traže niskokarbonsku i istinski cirkularnu ambalažu da bi ispunili ciljeve nulte neto emisije i zadovoljili sve veću potražnju za održivim proizvodima. Rešenje se krije u beskonačno reciklabilnim aluminijumskim limenkama, čašama i bocama. Radujemo se daljem unapređenju svojih proizvoda i razvoju uputstava za cirkularnost širom celog sektora u saradnji sa partnerima.ˮ

    Pored ciljeva održivosti, Ball je objavio i viziju sektora „Ka savršenom kruguˮ. Ova vizija definiše kako zajedničkim radom brendovi pića, maloprodaja i proizvođači aluminijumske ambalaže za piće i njihovi dobavljači mogu da premaše stopu reciklaže od 90% za aluminijumske limenke, boce i čaše, koje su najrecikliranije vrste ambalaže za piće na svetu, u odnosu na sadašnjih 69% i povećaju globalni prosek recikliranog materijala na čak 85%. Reciklirani aluminijum danas koristi samo 5% energije u poređenju sa novim materijalom, a reciklirane limenke imaju potencijal da se se vrate na police za samo 60 dana.

    Da bi ostvario tu viziju, Ball će pokrenuti akciju među interesnim grupama koja podrazumeva razvoj uputstava za smanjenje emisija CO₂ u sektoru aluminijumske ambalaže za piće. Takođe, zalagaće se za ulaganje u infrastrukturu i tehnologiju u cilju podrške uspešnijem i efikasnijem sistemu reciklaže u regionima u kojima posluje. Ball će sarađivati sa partnerima na objavljivanju ovih multiregionalnih uputstava za reciklažu i plana za smanjenje emisija CO₂ tokom naredne godine.

    Ball će zajedno sa interesnim grupama, širom sektora proizvodnje aluminijumske ambalaže za piće, raditi na razvoju i promovisanju najboljih metoda, politike i postupaka za ostvarivanje potpuno cirkularnog sistema aluminijumske ambalaže za piće. Više informacija o ciljevima održivosti kompanije Ball, uključujući obavezu upravljanja proizvodima, liderstvo u borbi protiv klimatskih promena, diverzitet i inkluziju i stvaranje dugoročne ekonomske vrednosti, možete pronaći na sajtu kompanije Ball.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE