BE-terna predstavila Microsoft Cloud ERP rešenje dostupno već od 69 EUR mesečno

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BE-terna predstavila Microsoft Cloud ERP rešenje dostupno već od 69 EUR mesečno

    BE-terna, vodeći implementator poslovnih rešenja u regionu, predstavila je Business Central Flying Start, moderno ERP rešenje u oblaku za upravljanje svim segmentima rada malih i srednjih preduzeća. Business Central Flying Start je cloud rešenje utemeljeno na Microsoftovom rešenju Dynamics 365 Business Central i prilagođeno je zakonskim zahtevima lokalnog tržišta. Rešenje objedinjuje sve poslovne procese preduzeća u jedan sistem, a na tržište izlazi u tri različita paketa funkcionalnosti – Finance, Trade i Manufacturing – koje odlikuju značajno niži troškovi implementacije i održavanja od trenutno dostupnih rešenja.

    Business Central Flying Start je namenjen malim i srednjim preduzećima (do 100 zaposlenih, ili do 15 korisnika rešenja) koja imaju jednostavne poslovne procese, potrebne su im standardne funkcionalnosti ERP rešenja i žele da modernizuju svoje poslovanje, bez brige o infrastrukturi.

    Idealno je rešenje ukoliko imate probleme sa ručnim procesima, dupliranim podacima, neadekvatnim poslovnim informacijama i izveštavanjem, nepovezanim sistemima, ili se susrećete sa nekim drugim ograničenjima osnovnog računovodstvenog softvera.

    “Business Central Flying Start je prvo ERP rešenje na tržištu koje nudi snagu globalnog, renomiranog cloud ERP sistema po neverovatno niskoj ceni – licenca je dostupna već od 69 evra mesečno po korisniku, a jednokratni trošak implementacije višestruko je niži u odnosu na slična rešenja. U zavisnosti od odabranog paketa funkcionalnosti, rešenje objedinjuje podršku za upravljanje finansijama, računovodstvom, zalihama, prodajom, nabavkom i proizvodnjom” – kaže Živoslav Damnjanović iz kompanije BE-terna d.o.o. Beograd.

    Prednosti korišćenja Business Central Flying Start rešenja su brojne, a poseban naglasak je na povezivanju svih poslovnih procesa u jedan sistem.

    U današnje vreme je važno da korisnik ima opciju brzog uvida u celokupno poslovanje, a sve važne podatke dostupne na svega nekoliko klikova. Iako se radi o standardnim funkcionalnostima, rešenje Business Central Flying Start je dovoljno fleksibilno i prilagodljivo da podrži sve poslovne procese kroz povezivanje sa drugim aplikacijama, ili drugim sistemima.

    „Uz Business Central Flying Start, preduzeće može konačno da se usredsredi na važne aspekte svog poslovanja i uštedi vreme koje bi se provelo u traženju podataka po Excel evidencijama zaliha, Word računima i ponudama, ili po zastarelim računovodstvenim sistemima“ – dodaje Damnjanović.

    Uvek na najnovijoj tehnologiji, Business Central Flying Start omogućava preduzećima da razvoj njihovog poslovanja ide u korak sa najboljim svetskim praksama, uz istovremenu lokalizaciju za srpsko tržište i usklađenost sa svim zakonskim izmenama.

    Zbog značajno nižih troškova implementacije i održavanja, kao i brzog usvajanja rešenja, povrat investicije vidljiv je u puno kraćem roku nego kod ostalih globalnih rešenja.

    Business Central Flying Start isporučuje se kao SaaS rešenje, što znači da korisnik plaća mesečno licencu uz instalaciju rešenja na okruženju Microsoft Azure Public Cloud. Proces prilagođavanja i podrška za rad organizovani su kroz bazu znanja na Microsoftovim stranicama za korisnike i putem BE-terna Learning portala za korisnike.

    “Benefite korišćenja rešenja Business Central Flying Start imaju svi – od radnika u operativi preduzeća, kojima omogućava povećanje produktivnosti i jednostavnost u radu; članova uprave, koji dobijaju ažuran uvid u sve poslovne podatke, bolje rezultate i optimizaciju; IT odeljenja, u kojem su uklonjene opasnosti zastarele infrastrukture, starih i neodržavanih verzija softvera i razni sigurnosni rizici; do vlasnika, kojima donosi bolji uvid u celokupno poslovanje, u smislu optimizacije poslovanja, smanjenja poslovnih rizika, ažurnih izveštaja i analiza, koje omogućuju donošenje pravih odluka u pravo vreme” – zaključuje Damnjanović.

    Više informacija o rešenju dostupno je na zvaničnoj internet stranici kompanije BE-terna: Business Central Flying Start.

    U okviru svog tradicionalnog godišnjeg događaja, BE-terna day 2020., koji će ove godine biti organizovan u onlajn formatu pod nazivom „The End of Average“, kompanija BE-terna će govoriti o svom novom proizvodu Business Central Flying Start pod nazivom „Lansirajte vaše poslovanje u oblake“.

    Više informacija o događaju, predavačima i načinu prijave možete pronaći na stranici događaja: BE-terna day: The End of Average.

    O grupaciji BE-terna

    BE-terna je jedna od vodećih evropskih implementatora poslovnih rešenja. Kao provajder sveobuhvatnih usluga, kompanija je specijalizovana za optimizaciju poslovnih procesa i implementaciju poslovnih rešenja globalnog vendora, kao što je Microsoft.  Sa vrlo motivisanim timom, koji je sastavljen od 860 konsultanata i tehničkih eksperata, BE-terna pruža usluge za više od 1.500 klijenata. Uz sveobuhvatan portfolio softverskih proizvoda, usluga i specifičnih industrijskih znanja, BE-terna nudi rešenja koja su specijalizovana i posebno prilagođena za proizvodnju, trgovinu, maloprodaju i procesnu industriju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE