Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Beli objavio izveštaj: Novac za sarme, vatromet, notare…

    Grupa građana „Beli – samo jako“ podnela je izveštaj o troškovima predsedničke kampanje Ljubiše Preletačevića Belog.

    Kako se navodi na zvaničnom sajtu grupe građana, ukupni troškovi kampanje iznose 2.511.152 dinara.

    Na predsedničkim izborima održanim 2. aprila Luka Maksimović, poznatiji kao Ljubiša Preletačević Beli, dobio je 244.498 glasova, odnosno 9,43 odsto.

    Inače, najveći deo prihoda došao je od donacija fizičkih lica, odnosno 1.431.038 dinara.

    beli-rashod

    Na spisku rashoda „Beli – samo jako“ nalaze se, između ostalog, 100.000 za majice, 198.000 za kancelarijski materijal, 27.000 za haljine/kostime, 73.936 dinara utrošeno je za izborni dan, odnosno „kaprićoze, sarme, piće“, 12.000 za vatromet. 591.500 za overu potpisa, 459.261 dinara za opremu, računare i štampače…

    Izveštaj je predat Agenciji za borbu protiv korupcije 22. maja.

    Izvor: BIZLife/B92

    Foto: Printscreen

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE