Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Beograd ne treba da zavidi Evropi jer ima VELIKI POTENCIJAL za rast“

    Srbija već neko vreme spada u red zemalja sa velikim potencijalom za otvaranje novih šoping centara i rentiranje poslovnog prostora.

    Da li je to tako, budući da se poslednjih godina i povećao broj igrača na tržištu nekretnina, kakvi su potencijali za dalji razvoj istog i po čemu je srpsko tržište različito od ostalih, da li ima neke prednosti i specifičnosti, za BiZLife portal govori CEO kompanije MPC Properties Maxence Liagre.

    Liagre smatra da je očigledno i da se već pokazalo da srpsko tržište ima velikog potencijala za dalji razvoj, kao i da Beograd sada spada u red najboljih mesta u centralnoj i istočnoj Evropi za posao, inovacije i primenu novih standarda.

    Karakteriše ga snažna ekonomska aktivnost, trend rasta plata, razvojni potencijal, a sve je to jako važno za tržište poslovnog prostora i šoping centara.

    Srpsko tržište je malo, ali sa jakom dinamikom rasta i velikim brojem igrača

    „Tržište je malo ali ima izuzetnu dinamiku rasta. Beograd danas predstavlja najbolje mesto u centralnoj i istočnoj Evropi za posao, inovacije i primenu novih standarda. Naše zgrade su dobar primer toga i više ne moramo da budemo zavidni na Evropu jer možemo i ovde da nađemo isti kvalitet, ako ne i bolji od zgrada u bogatijim evropskim metropolama“, kaže Liagre.

    Srpsko tržište iako malo, veoma je inovativno i ima veliki potencijal za ekonomski rast, smatra on i dodaje da malo tržište nije samo po sebi uvek loše jer i ono ima svoje prednosti, a neke od njih su i bolja fokusiranost na detalje.

    „Imam poverenja u brojke, odnosno očekujem da će tržište nastaviti da raste i da će biti veoma atraktivno gledajući broj igrača na njemu“, smatra Liagre.

    Svako tržište ima svoje prednosti i mane, a budući da Srbija još nije članica EU ali je na evropskom putu, tržište još uvek kontrolišu lokalne kompanije, ističe Liagre.

    Mnogo je domaćih kompanija i domaćih igrača, što je dobro i daje nam mogućnost da razvijamo kvalitetne projekte, a to će doprineti i spajanju portfolia u bliskoj budućnosti, odnosno veće mogućnosti za manje igrače da prerastu u veće.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by MPC Properties (@mpc.properties)

    S obzirom na to da je Srbija kandidat za članstvo u EU, postoji veliki potencijal za razvoj portfolia, a to će u srednjoročnom periodu omogućiti domaćim kompanijama da apliciraju i za evropske i međunarodne fondove.

    Detaljnije o planovima kompanije na srpskom tržištu, čitajte u martovskom izdanju BIZLife magazina. 

    Izvor: BIZLIfe/Jelena Andrić

    Foto: BIZLife/ND studio, MPC Properties/Relja Ivanić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE