Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bivša „zavisnica od šećera“ napravila PAMETAN SLATKIŠ i postala MILIONERKA

    Tara Boš sebe opisuje kao bivšu „zavisnicu od šećera“.

    „Bila sam osoba koja je svakog dana kupovala gomilu slatkiša. Ali sa godinama sam shvatila koliko šećer utiče na moj izgled, moje samopoštovanje i kako se osećam prema sebi“, kaže 25-godišnja kanadska preduzetnica.

    Tako je pre četiri godine, shvativši koliko je bila nesrećna i nezdravo se hranila, prestala da jede šećer. Kaže da se vrlo brzo osećala mnogo bolje, ali kako su joj nedostajali slatkiši, odlučila je da u svojoj kuhinji u Vankuveru napravi alternativni slatkiš, bez dodavanja šećera.

    Imala je samo 21 godinu

    Sve se dešavalo 2015. godine, kada je imala svega 21 godinu a testirajući recepte shvatila je kako u tome možda leži i poslovna prilika. Odustala je od treće godine studija umetnosti i uz sve napore obezbedila oko 100.000 kandaskih dolara za finansiranje početka poslovanja.

    Danas njena kompanija Smart Sweets sa sedištem u Vankuveru očekuje prihod od 40 miliona američkih dolara u ovoj godini, dok su njeni proizvodi tržišni lider u brzorastućem segmentu konditorskog sektora koji čine slatkiši sa niskim procentom šećera u Kanadi i SAD.

    „Ove godine pomažemo ljudima da u svoje organizme unesu više od milijardu grama šećera manje“, kaže Tara.

    Kada je obezbedila finansiranje, Tara je potražila na internetu potencijalne dobavljače i proizvođače i radila je na finalizaciji svojih recepata.

    Kako bi nadomestila šećer u svojim proizvodima, Tara se odlučila za upotrebu biljnih vlakana i prirodnog zaslađivača stevije koji daju sladak ukus i teksturu tradicionalnih šećera.

    Upornost, upornost, upornost

    Da bi osigurala svoje prve kupce, koristila je mešavinu marketing pristupa koji uključuju slanje mejlova, telefoniranja, ličnog pojavljivanja, korišćenja Linkedin-a.

    Svedoči da je bila veoma uporna u slanju informacija potencijalnim kupcima, što je rezultiralo prvim kupcem a potom je počela da plasira svoje porizvode u još nekoliko manjih trgovinskih lanaca.

    Upornost je ključna. Slala sam mejlove i pojavljivala sve dok neko preduzeće ne bi odgovorilo a zatim zakazivala sastanke i prezentovala šta je to što proizvodim

    Na tržište SAD se probila 2018. godine, a sada na tom tržištu prodaje već 80 odsto proizvodnje. Zapošljava 47 radnika i planira da počne prodaju i van Severne Amerike.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE