Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    #BIZkolegijum: „Ne gledam u retrovizor već u izazove ispred sebe“

    Prekidi proizvodnje i problemi u lancu snabdevanja, briga o likvidnosti, finansijska opterećenja, odsutni zaposleni, prelazak na rad na daljinu… čini se da lista operativnih izazova pred kojom su se lideri u kovid krizi našli nema kraja. Istovremeno su u svojim kompanijama morali da zaštite zdravlje i bezbednost ljudi, održe moral ali i poslovni momentum i prilagode strategiju situaciji.

    Zato je medijska kuća BIZLife organizovala CEO “BIZ kolegijum” koji je okupio čelne ljude kompanija u Srbiji, koji su razmenili iskustva stečena u vreme krize ali i izneli predviđanja o budućnosti poslovanja u post – kovid ekonomiji.

    Jedan od učesnika kolegijuma bio je i Nenad Miščević, CEO, Nectar Group.

    • Imate više od 15 godina iskustva na ključnim rukovodećim pozicijama u velikim kompanijama. Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili? 

    Uvek se trudite da budete danas bolja verzija sebe nego juče. Za to je potrebno da uzmete kormilo broda u svoje ruke, imate jasnu viziju gde želite da stignete i znate kako. Ne gledam u retrovizor, već sve uspone i padove koristim za nove izazove, koji su ispred mene.Koje veštine najviše cenite kod svojih najbližih saradnika?

    Jednostavnost, brzinu donošenja odluka i preduzimljivost. Verujem da, kada je nekome potrebno previše reči da objasni svoj posao ili zadatak, obično ga ne razume dovoljno. Snaga je kada argumente izneseš na jednostavan, koncizan i jasan način.

    • Na osnovu čega odlučujete o unapređenju zaposlenih – na osnovu njihovih rezultata, želje za učenjem, ambicije ili nečeg drugog? 

    Ključno je da postoji dobra komunikacija i transparentnost, da se jasno na početku postave individualni ciljevi i očekivanja obe strane, da vizija i misija kompanije bude svima jasna. Naravno da su rezultati ti koji su prioritet, ali oni dolaze kao posledica upravo ambicije, konstantnog učenja i razvoja zaposlenih, timskog rada, ali i realizovanih ciljeva pojedinca. Na nama, kao liderima, jeste da kreiramo korporativnu kulturu i klimu gde svaki pojedinac može da ostvari svoj maksimum i da kroz kulturu dvosmerne, stalne komunikacije i redovnog davanja povratnih informacija i priznanja kreiramo klimu u kojoj se zaposleni osećaju dobro i gde se identifikuju sa ciljevima kompanije.

    • CEO je taj koji u praksi određuje kakva će biti kompanijska kultura. Kakvu kompanijsku kulturu vi zastupate?

    Kompanijsku kulturu transparentnosti i podrške svim zaposlenima baziranu na poverenju i kompanijskim vrednostima, koje se primenjuju u praksi i utkane su u sve što radimo. Takvu kulturu želim da nastavim da stvaram u Nectaru. Nikada neću tražiti od zaposlenih i saradnika nešto što sâm nisam spreman da uradim ili pružim.

    • Šta je to što nedostaje liderima danas?

    Hrabrost da se odlučno i brzo sprovode inicijative koje transformišu biznis u novom okruženju. Ali i fokus na rast. Ako bih jednom rečju opisao ono što me najviše karakteriše, to je, upravo – rast, ne samo biznisa i rezultata koje imam iza sebe već i rast kroz ljude. Taj fokus – ne po svaku cenu, već baziran na poverenju, dobrim vrednostima – ono je što mi se čini da je prostor za napredak.

    • Na kakvu 2021. biste voleli da se osvrnete tog sledećeg 31.decembra?

    Voleo bih da sledećeg 31. decembra prva reč, koja mi padne na pamet kad pogledam unazad, bude – POBEDA. Pobeda pre svega globalna nad pandemijom, pobeda života i onoga što zovemo normalan život, pobeda Nectar grupe u trci koju smo sami sebi postavili za 2021. godinu i moja lična pobeda u planovima koje sam zacrtao.

    Verujem da smo tokom 2020. godine dodatno ojačali, odvojili bitno od nebitnog, izoštrili pogled, i da vidimo dalje i možemo mnogo više. I to je ono sto očekujem od 2021. godine – dalje i više!

    Izvor: BIZlife

    Foto: Nectar Group

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE