BIZLife „30 ispod 30”: Ana Brzaković, direktor komunikacija, Delta Holding - BIZlife

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife „30 ispod 30”: Ana Brzaković, direktor komunikacija, Delta Holding

    Ana je diplomirala na Filozofskom fakultetu u Nišu, na departmanu za novinarstvo. Zahvaljujući stipendijama programa za razmenu studenata, drugu godinu srednje škole pohađala je u Koloradu, a poslednju godinu fakulteta na Univerzitetu u Minesoti, u Mineapolisu, SAD.

    U kompaniji Delta Holding zaposlila se 2015. godine kao polaznik programa „Mladi lideri”. Tokom prve godine sticala je praktično iskustvo u korporativnim komunikacijama, gde je bila zadužena za digitalne komunikacije, i u HR sektoru, gde je radila kao saradnik za razvoj korporativne kulture.

    Od maja 2016. godine vodi eksterne komunikacije Delta Holdinga. Zadužena je za odnose sa medijima, kompanijske događaje i komunikaciju na digitalnim kanalima. Govori engleski, služi se španskim i nemačkim.

    Da li ste morali nečega da se odreknete kako biste stigli gde ste sada?

    Svi mi, kada donesemo odluku da nešto uradimo i da nečemu kažemo „da”, svesni smo da to znači da nekim drugim stvarima kažemo „ne”. Jesam propustila po neki izlazak ili druženje, nekad i koji sat sna i koristila svoje slobodno vreme da završim obaveze, ali je sve bilo sa razlogom i vredelo je. Ipak, trudim se da živim tako da zbog jednog aspekta života drugi dugoročno ne ispašta. I kada se nešto žrtvuje, to je zbog jasnog cilja koji treba da se ostvari u određenom roku i to je onda sasvim u redu.

    Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

    Ništa ne dolazi samo od sebe niti pada sa neba. Potrebno je nekad imati sreće i biti na pravom mestu u pravo vreme, ali je onda neophodno znati iskoristiti šansu i vredno raditi i truditi se da bi se do uspeha stiglo. Verujem da se do uspeha uvek stiže ako dovoljno jako želiš, vredno radiš, trudiš se i umeš da budeš hrabar i iskoristiš prilike koje ti se pružaju. A kad ih nema, da budeš proaktivan i sâm ih stvoriš.

    Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

    Najvažniji su ljudi i međuljudski odnosi. Sve poslove možeš da završiš i probleme rešiš ako znaš prave ljude. Gradite i održavajte dobre odnose sa ljudima, jer uvek poslujete, dogovarate se, pregovarate i radite sa ljudima.

    Šta je krajnji cilj?

    Nema krajnjeg cilja. Kada se cilj dostigne, postavljaju se novi ciljevi, još veći i viši. Najvažnije mi je da, dok ostvarujem svoje ciljeve, uživam u tom putu i budem uvek zdrava, srećna i okružena divnim i dragim ljudima. Ako nemate pored sebe najdraže ljude i osećaj sreće i ispunjenosti, uzalud su sva velika dostignuća i ciljevi do kojih dođete.

    ___________________________________________________

    Lično

    Omiljeni predmet u školi? ‒ Književnost.

    Prvi posao? ‒ Trenutni.

    Poslovni uzor? ‒ Ričard Brenson.

    Pesma kao moto? ‒ Radjard Kipling: „Ako”.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE