BIZLife "30 ispod 30": Nikola Vučićević, marketing menadžer, Dexy Co - BIZlife

Prijavite se na naš newsletter "PREGLED DANA"

    BIZLife “30 ispod 30”: Nikola Vučićević, marketing menadžer, Dexy Co

    Nikola je rođen u Beogradu i nakon završene osnovne škole, 2009. godine upisuje gimnaziju „Ruđer Bošković”, gde pohađa internacionalni program „Cambridge IGCSE” u periodu od dve godine. Nakon toga, odlazi u grad Oksford, u Ujedinjenom Kraljevstvu, i tamo upisuje program „International Baccalaureate” u srednjoj školi „St. Clares Oxford”. Nakon završene srednje škole u Oksfordu, nastavlja školovanje u Londonu i upisuje „Cass Business School”, smer „Business Studies”.

    Nikola se, nakon toga, vraća u Beograd i obavlja višemesečnu praksu u konsultantsko-revizorskoj kući „Deloitte”, u sektoru „Operations and Strategy Consulting”. Već skoro dve godine radi u kompaniji „Dexy Co”, gde je počeo kao marketing asistent i ubrzo prešao na poziciju menadžera sektora za marketing, koju i sada obavlja.

    Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

    Druge stvari mi nikad nisu bile ni približno interesantne kao rad na sebi. Sve što sam radio radio sam svojom voljom kako bih postigao ciljeve koje sam sebi zacrtao. U skladu sa tim, ne mogu da kažem da sam se odrekao nečeg posebnog kako bih stigao ovde gde se trenutno nalazim.

    Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

    Mislim da u svakom uspehu postoji određeni faktor sreće, ali bez uloženog truda i rada dugoročni uspeh nije ostvariv.

    Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

    Čovek u svom poslu može biti uspešan samo ako radi ono što voli.

    Šta je krajnji cilj?

    Krajnji cilj je biti zadovoljan u privatnom i poslovnom aspektu postizanjem zacrtanih ciljeva.

    _____________________________________________________

    Lično

    Omiljeni predmet u školi?

    U osnovnoj – fizičko, u srednjoj – ekonomija.

    Prvi posao?

    Praktikant u kompaniji „Deloitte”, u sektoru „Strategy and Operations Consulting”.

    Poslovni uzor?

    Džek Ma, osnivač kompanije „Alibaba”.

    Pesma kao moto?

    „Remember the name”, Fort Minor.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE