Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZNIS U EKSPANZIJI: Ford hoće kao Uber

    Automobilski gigant Ford mogao bi da se pridruži prevozničkim aplikacijama Uber i Lyft, ulaskom u biznis deljenja prevoza, takozvanog rajd šeringa (ride-sharing).

    Prodaja automobila je veliki biznis, ali ima jedan još veći, a to su usluge transporta, koje podrazumevaju taxi prevoz, šatlove i deljenja prevoza, a mi bukvalno nemamo ništa od toga, izjavio je izvršni direktor Ford Motora Mark Filds (Fields).

    U tome vidimo veliku priliku i zato je Ford formirao novo „mobilno“ odeljenje koje bi trebalo da osmisli način kako da kompanija proširi svoj portfolio „izvan granica“ proizvodnje i prodaje automobila, objasnio je Filds.

    Upitan da li to znači da Ford planira ulazak na sve više rastuće tržište rajd šeringa, on je potvrdio da bi to moglo biti biznis kome će da se posvete, odnosno da je reč o prevozničkom servis.

    Rival američkog giganta, Dženeral Motors (General Motors), kupio je tehnologiju propalog rajd šering servisa Sidecar i uložio 500 miliona dolara u Lyft, aplikaciju sličnu Uberu, koja povezuje ljude kojima je potreban prevoz i vozače koji imaju automobile.

    Prema podacima sa interneta, Lyft je aktivan u više od 200 američkih gradova i vrednost kompanije je procenjena na 2,5 milijardi dolara.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE