Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bogoljub Vilotić, Nevena Leskovac: „Vera u proizvode i jačinu brenda“

    „Zahvaljujući velikom iskustvu zaposlenih i napornom radu, krenuli smo u modernizaciju brenda. Za nove generacije brend „Nevena” ne znači mnogo, pa je bilo neophodno da inovacijama u dizajnu i kvalitetu upravo njima naše proizvode predstavimo na najbolji način“, kaže za BIZLife Bogoljub Vilotić, direktor prodaje, Nevena Leskovac.

    • Uskoro bi trebalo da „Nevena Leskovac” proslavi 70. rođendan. Nakon neuspešne privatizacije i stečaja, gde je kompanija danas?

    Kompanija je, nakon izuzetno teškog perioda i izazova, uspešno privatizovana, 2019. godine. Preduzeće „Rim Group” kupovinom „Nevene” otvara novo poglavlje u poslovanju nekada vodeće kompanije za proizvodnju kozmetičkih proizvoda na ovim prostorima. Svojim znanjem i iskustvom u distribuciji, „Rim Group” je u prethodne dve godine uspeo da „Nevenu” usmeri na put uspešnog poslovanja i da upravo 70. rođendan bude novi početak.

    • Malo je brendova koji se mogu pohvaliti time da su ih koristile generacije u istim porodicama. U konkurenciji stranih brendova koji imaju veće budžete, agresivnije kampanje i epitet da su „američki” i „nemački” (što je našim kupcima, automatski, sinonim za kvalitet), kako vi uspevate da doprete do vaših potrošača? Da li su tradicija i preporuka dovoljne?

    Upravo tako, proizvode „Nevene” koristilo je više generacija u istim porodicama i bili su deo njihovog odrastanja.

    I u teškom periodu kroz koji je kompanija prolazila proizvodi su bili prisutni na policama, ali je u poslednjoj deceniji došlo do otvaranja tržišta i poraslo je učešće stranih brendova koji su imali daleko veće budžete.

    „Nevena” nije uspela da se održi u izuzetno teškoj utakmici sa daleko jačim protivnicima i njeno učešće na policama je bilo sve manje.

    Svaki povratak na tržište zahteva mnogo energije, truda i vere u same proizvode i jačinu brenda. Zahvaljujući velikom iskustvu zaposlenih i napornom radu, krenuli smo u modernizaciju brenda. Za nove generacije brend „Nevena” ne znači mnogo, pa je bilo neophodno da inovacijama u dizajnu i kvalitetu upravo njima naše proizvode predstavimo na najbolji način. Svakako je bitno da tradicija od skoro 70 godina predstavlja dobru polaznu osnovu u predstavljanju proizvoda novim generacijama, ali to nije dovoljno za sticanje poverenja u brend. Izuzetno nam je bitno da su naši poslovni partneri prepoznali potencijal brenda i omogućili nam da se ponovo nađemo u njihovoj ponudi. To nam je omogućilo da kroz različite vidove promocija dođemo do naših vernih potrošača i da kvalitetom proizvoda opravdamo njihov izbor.

    • Kozmetička industrija je jedna od onih industrija u koje se ulažu ogroman novac, znanje, tehnologija i inovacije. Kakvi su vaši dalji planovi? Da li ćete obogaćivati ponudu novim proizvodima prateći trendove industrije?

    Od kupovine „Nevene” krenuli smo u modernizaciju proizvodnje. U veoma izazovnoj prethodnoj godini uspeli smo da kupimo proizvodnu liniju za proizvodnju tvrdih sapuna. Proizvodnja je počela krajem prošle godine. U planu su i nove investicije i dodatna ulaganja i u proizvodne linije i u razvoj novih proizvoda. Nakon uspešnog redizajna kozmetike za bebe, kolekcija Ego deo i Speed clean, nastavljamo sa modernizacijom dizajna ostalih kategorija (kolekcija Puzzle, Fresh step, Nega itd.). Naš glavni cilj je da tržištu ponudimo izuzetno kvalitetne proizvode, a samim tim, i da ojačamo poziciju u domaćoj kozmetičkoj industriji.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE