Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Brzina prilagođavanja će biti ključna“

    Trenutna situacija u vezi sa korona virusom, naterala je mnoge menadžere da razmišljaju izvan dosadašnjih okvira, kao i da poslovne izazove lakše rešavaju uz pomoć tehnologije. U organizaciji BIZLife-a u hotelu Courtyard by Marriott Belgrade City Center održan je prvi #BIZKolegijum sa posebnim osvrtom na marketing, komunikacije i inovacije.

    Medijska kuća BIZLife saziva „BIZ KOLEGIJUM“, pridružite nam se! (VIDEO)

    Jedan od sagovornika na #BIZKolegijumu bio je i Petar Nogo, direktor marketinških komunikacija u kompaniji Telenor.

    Kako ocenjujete komunikaciju ( ili nedostatak komunikacije) u doba korone?

     

    Prava je umetnost pronaći ravnotežu između novog načina rada i smanjenog obima viđanja sa ljudima u nečemu kao što su marketing i komunikacije, koji se pre svega kreativne discipline.  Možda je malo neprikladno reći da je ovo bio uzbudljiv period, kada se uzme u obzir ozbiljnost zdravstvene situacije, ali dobili smo priliku da istražujemo nove mogućnosti i „neophodnosti“. Korona – kriza je definitno bila „šok za sistem“ i svakome je pokazala šta može da se radi bolje ali i šta će nedostajati ako kriza potraje.

     

    Da li su inovacije pomogle?

    Zamislite šta bi korona uradila pre samo 25 godina? Sve bi stalo. Inovacije su nam omogućile da koliko toliko živimo i radimo normalno. Mislim da će, ukoliko se sve ovo završi dovoljno brzo, ovo iskustvo popraviti mnoge ustaljene procese.

     

    Koliko je važna brzina reagovanja i prilagođavanja?

    Brzina je, u marketingu, uvek ključna. Naravno, pod uslovom da ta brzina ne podrazumeva kompromis sa kvalitetom. Pandemija nam je pokazala da je moguće na drugačiji način raditi različite stvari i to će se posebno odraziti na produktivnost. Primera radi, komunikacija između kompanije, kreativne agencije i produkcije, moraće da bude mnogo brža i samim tim efikasnija i produktivnija.

    I u narednom periodu brzina će biti veoma važna, ne samo brzina donošenja određih odluka već i brzina kojom će organizacija moće da ih sprovede u delo ( što zavisi i od kapaciteta same organizacije).

     

    Da li ćemo u budućnosti više biti usmereni ka digitalnom marketingu i komunikacijama?

    Svakako. Ali to bi se moglo reći i za svaku prethodnu godinu, kao i za iduću. Digital je važan alat, nekim biznisima je već sada sasvim dovoljan. Nema sumnje da će i svi drugi nastaviti sa svojim fokusom na digital. Samo kada pogledamo koliko starijih ljudi je silom prilika počelo da koristi napredne servise, narocito messanger, te kojom brzinom raste internet penetracija u ovoj grupi, postaje jasno da će glavni nedostatak digitala, a to je umanjen reach u odnosu na tradiocinalne medije, polako nestajati.

     

    Šta nas čeka u 2021. godini?

     

    To je verovatno pitanje od milion dolara. Čini se ipak da povratka u normalnost neće biti, već da nas čeka neka „nova normalnost“. Ipak, mi još uvek nemamo kompletan uvid u to kakav će biti uticaj ove krize na privredu i kako će se biznisi prilagođavati. Zato će 2021. biti ključna za pripremu za tu „novu normalnost“ i one kompanije koje u to budu uložile više, više će i profitirati.

    Čak i kada bi se, u 2021. godini, nekim „čarobnim štapićem“ sve stvari vratile u normalu ne treba zaboraviti i to da, u većini kompanija, zaposleni već osam meseci ne idu svakodnevno na posao, već rade od kuće. To je, sasvim sigurno, rezultovalo promenom navika, i ozbijan zadatak menadžera biće da shvate te promene, i kod svojih zaposlenih i kod svojih korisnika ili potrošača.

    Kao treća generacija preklopnih Samsung pametnih telefona, Galaxy Z Fold2 kombinuje impresivan dizajn sa najnaprednijim tehnološkim rešenjima, u šta su se uverili vodeći ljudi odabranih kompanija u Srbiji. 

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE