Burak Kiroglu, generalni direktor kompanije Beko Balkans: Od dolaska na srpsko tržište, konstantno beležimo rast

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Burak Kiroglu, generalni direktor kompanije Beko Balkans: Od dolaska na srpsko tržište, konstantno beležimo rast

    Na izmaku ove, po svim parametrima neuobičajene godine, kada nas je pandemija sve pomerila iz uobičajenog ritma i u poslovanju i u privatnom životu, uvideli smo da može i mora drugačije. Tim povodom, imali smo prilike da nam Burak Kiroglu, generalni direktor kompanije Beko Balkans ispriča kako su se oni i kompanija prilagodili ovim novonastalim uslovima rada i života i kako su uspeli da, uprkos svim izazovima, zabeleže rast u poslovanju i u potpunosti odgovore na sve potrebe tržišta.

    „Kompanija Beko  je internacionalni brend kućnih aparata koja posluje u okviru “Arcelik” grupe i postoji više od 60 godina, a vodeći je evropski brend u domenu bele tehnike. U Srbiji se nalazi sedište kompanije za Balkan od 2015. godine, a do danas smo, zahvaljujući prvenstveno svojoj inovativnoj tehnologiji i osluškivanju potreba tržišta, udeo kompanije na srpskom tržištu uspeli da povećamo sa inicijalnih 8% na 20% u 2020. godini. Ovaj rast govori i u prilog tome da je Beko najbrže rastući brend bele tehnike u Srbiji, ali i čitavoj Evropi, a svoju lidersku poziciju svakodnevno opravdava globalnim inicijativama i uključivanjem u lokalno – relevantne kampanje posvećene očuvanju zdravlja i pospešivanju zdravih životnih navika, kao i relevantnim istraživanjima koje sprovodi u cilju što boljeg razumevanja potreba potrošača i kreiranja inovativnih rešenja u domenu bele tehnike.“ naglasio je Burak Kiroglu, generalni direktor kompanije Beko Balkans.

    Burak Kiroglu, generalni direktor kompanije Beko Balkans

    Opsežna studija koju je za kompaniju Beko sprovela marketinška agencija Gfk širom 31 tržišta ove godine pokazala je koliki je uticaj pandemija ostavila na svakodnevni život ljudi – čak 70% ispitanika prestalo je da odlazi u kancelariju, a svoje radno mesto, uključujući sve propratne aktivnosti, organizovali su u okvirima svog doma, dok je 83% njih promenilo svoje navike u kupovini. Svetski trendovi koji pokazuju da su se ljudi nakon inicijalne zatečenosti okrenuli uređenju svog životnog prostora i podizanju nivoa higijene, nije zaobišla ni Srbiju, te je ista tendencija primetna i među srpskim potrošačima. Ljudi žele da kuvaju, čiste i vežbaju kod kuće, i uopšteno žive zdravije, a da u te svrhe koriste profesionalne uređaje kojima će postići najbolje efekte.

    Burak Kiroglu: HygieneShield kao inovatina tehnologija na tržištu

    „I ove godine, izazovne po mnogo čemu, uspeli smo da opravdamo poverenje svojih potrošača i održimo rast od preko 10%. Uz to smo sproveli i niz studija i na osnovu tih uvida razvili tehnologiju koja je postala prva svoje vrste na tržištu i svojim korisnicima obezbedila higijensku zaštitu koja je u vremenima pandemije postala imperativ. Ljudi su se okrenuli svojim domovima i u njima praktikuju aktivnosti koje su nekada bile isključivo u vezi sa spoljnim svetom. Zato je kompanija Beko inspiraciju potražila u prirodi i njena rešenja primenila na svojim proizvodima, kako bi svakodnevne aktivnosti potrošača odisale bezbednošću, a vrhunski kvalitet ostao nepromenjen. Tako smo nedavno predstavili novu liniju proizvoda HygieneShield, dizajniranu tako da već ima ugrađene dezinfikacione programe kako bi modernom potrošaču tranziciju na novu normalnost učinila sigurnom i bezbrižnom“, dodao je Burak Kiroglu, generalni direktor kompanije Beko Balkans.

    Prepoznajući potrebe svojih korisnika, a koristeću inovativnu tehnologiju proverenog kvaliteta, kompanije Beko je razvila HygieneShield, prvu liniju proizvoda koja u sebi sadrži programe dezinfekcije, a koji rade na principu toplote, toplotne pare i UV zraka. Inspirisana zaceljujućim svojstvima iz prirode, uređaji suzbijaju više od 99% bakterija i virusa, uključujući i koronu, čime korisnici postižu efekte profesionalnog održavanja higijene kod kuće, a ujedno koriste aparate najmodernijeg dizajna i funkcionalnosti. Ova serija sadrži sedam linija uređaja bele tehnike, a uključuje i frižidere, rerne, mašine za pranje i sušenje veša.

    Kompanija Beko nastavlja da postavlja trendove u domenu tehnologije za belu tehniku i u skladu sa potrebama svojih korisnika, pruža rešenja koja će svakodnevno životno okruženje u novoj normalnosti, ali i periodu nakon iste, činiti prijatnim, ugodnim i zdravim.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beko Balkans

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE