Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Coca-Cola HBC Srbija: Ulaganje u mlade kao najveći doprinos

    U godini obeležavanja pola veka poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC Srbija predstavila je peti lokalni Izveštaj o održivom poslovanju za 2017. godinu koji prikazuje rezultate kompanije u domenu ulaganja u zajednicu, angažovanja zaposlenih, zaštite životne sredine i dostignuća na tržištu.

    Ovogodišnje predstavljanje izveštaja posvećeno je mladima imajući u vidu da je kompanija od nedavno sve svoje napore usmerila u podršku njihovom profesionalnom razvoju, sa ciljem da ih što više osnaži i poveća njihovu mogućnost zaposlenja.

    Generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija Svetoslav Atanasov rekao je da je održivost sastavni deo njihovog poslovanja i da uvek tragaju za novim načinima kako da doprinesu okruženju u kom posluju.

    „Iz godine u godinu postavljamo sve ambicioznije ciljeve i ostvarujemo bolje rezultate, ali  svesni smo da budućnost zajednice leži u novim generacijama.  Zbog toga smo se kao kompanija strateški opredelili da ulažemo u profesionalni i lični razvoj mladih  u okviru sveobuhvatne platforme Coca-Cola mladima.  Na ovaj način, kroz njihova znanja i veće samopouzdanje stvaramo bolje persepektive za razvoj cele zajednice“, istakao je  Atanasov.

    Kompanija je u prethodnoj godini uložila više od 41 milion dinara u razvoj zajednice, od čega je samo za programe podrške mladima bilo izdvojeno više od 17 miliona dinara. Više od hiljadu mladih dobilo je pomoć u razvoju svog poslovnog identiteta i profesionalne karijere, nakon čega je njih 200 dobilo zaposlenje.

    Zaposleni su uložili  700 volonterskih sati, a „Coca-Cola klub volontera” proglašen je za najbolji program razvoja zaposlenih kroz volontiranje na CSR Forumu. U poslednjih deset godina potrošnja vode po litru proizvedenog pića smanjena je za 52 odsto, a ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića u istom periodu za 51 odsto.

    Kao potvrda izuzetnih rezultata u svim oblastima, Coca-Cola HBC Srbija je treći put zaredom osvojila  nagradu za najbolju operaciju u Coca-Cola HBC Grupi, zatim prvu nagradu za postignute rezultate u oblasti zaštite životne sredine, kao i nagradu za najbolji odnos sa kupcima u 2017. godini.

    Coca-Cola HBC Grupa je prema Dau Džons indeksu održivosti (DJSI) za 2018. rangirana među tri najbolja proizvođača pića i na globalnom i na evropskom nivou.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE