Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Crni petak dobija novo značenje: dm donira 5% prometa narodnim kuhinjama

    U periodu kada su svi na tržištu usmereni na potrošnju i vrtoglave popuste, kompanija dm drogerie markt odlučila je da i ove godine takozvanom Crnom petku da novo značenje tako što će pet odsto celokupnog prometa ostvarenog tog dana donirati narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

    Pod sloganom „Giving is the new black“, drogerijski lanac ovu inicijativu sprovodi globalno. Ove godine se akcija sprovodi i sa ciljem da podseti na to da solidarnost nikada nije bila potrebnija i da je pravi trenutak da se u izazovnoj 2020. godini okrenemo onome što je zaista važno.

    Tako će dm Srbija pet odsto od prometa, ostvarenog u petak 27. novembra 2020. godine, nameniti ovom humanom cilju, bilo da je kupovina obavljena u drogeriji, ili putem Glovo aplikacije, budući da kupci daju svoj doprinos akciji i kada poručuju onlajn.

    Kompanija dm pokrenula je sličnu inicijativu pre godinu dana, kada je na Crni petak 2019. prikupila tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova, dok je u ovoj godini realizovala niz društveno-odgovornih projekata koji imaju za cilj poboljšanje kvaliteta života različitih društvenih grupa.

    Kontinuirano nižući humane inicijative i vođena uvek načelom „Čovek u centru poslovanja“,  kompanija dm će, i u godini pred nama, nastaviti da sprovodi projekte koji će našu zajednicu učiniti boljim mestom za život svih nas.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE