Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Danas: Ipak se menja trasa beogradskog metroa

    Prva linija metroa koja uskoro treba da počne da se gradi u Beogradu, ipak će pretrpeti izmene i uključivaće i krak ka naseljima Vidikovac, Cerak, Labudovo i Petlovo brdo, saznaje Danas.

    To je Komisija za žalbe vezane za izgradnju metroa odgovorila udruženju građana „Po meri metro“, u dopisu u kom ih obaveštava da je jedan od njihovih zahteva prihvaćen.

    Drugi zahtev, za koji Komisija nije imala sluha, vezan je za trasu prve linije koja bi prolazila pored nove železničke stanice u Prokopu, kao i Kliničkog centra Srbije, i taj predlog neće biti uzet u obzir.

    Miloš Vučković iz udruženja „Po meri metro“, koje je prethodnih meseci svakodnevno prikupljalo potpise građana i radilo na tome da se podnese što veći broj jasno definisanih primedbi tokom javnog uvida u Plan šinskih sistema Beograda, koji obuhvata i linije metroa, kaže da je ovaj ustupak velika pobeda građana, koja pokazuje da Beograđani mogu da menjaju stvari ako se organizuju i potrude oko toga.

    „Ovo jeste delimična pobeda, pošto nije prihvaćen i drugi deo primedbi koji se odnosi na deo trase oko Kliničkog centra i Prokopa, ali je svakako veoma značajna i velika. Uzet je u obzir stav građana i smatramo da smo uspeli i javnosti da pokažemo da se može uticati na promenu trase metroa, iako je ranije bilo priče da to nikako neće biti moguće. Eto, realnost je demantovala i zamenika gradonačelnika koji je to tvrdio, trase je ipak moguće menjati“, kaže Vučković za Danas.

    On objašnjava da taj krak verovatno neće biti građen u prvoj fazi radova, ali da će svakako biti uključen u planove prve linije metroa.

    „Prihvaćen je predlog da takozvani Južni krak bude deo prve linije, ali on neće biti sad građen, već će se raditi ona klasična trasa do sada dogovorena. To i jeste bio naš zahtev, jer smo bili svesni da su potrebna i obimna istraživanja i ispitivanja pa nije moguće da se on odmah gradi, ali je svakako bolje nego da tramvaj ide tim naseljima, kako je ranije planirano. Dalja pitanja, kada će i kako taj krak biti građen, opet će umnogome zavisiti od građana i od toga koliko će oni insistirati da taj krak postane realnost a ne samo lep crtež“, navodi Vučković.

    On napominje da je neophodno da građani i udruženja ne odustaju i nastave da vrše pritisak i kontrolišu vlast, kako se od tog plana ne bi odustalo.

    Građevinski fakultet se „OGRAĐUJE“ od metroa

    Izvor: Danas

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE