Dexy Co: Fabrika radosti, sreće i ispunjavanja želja

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dexy Co: Fabrika radosti, sreće i ispunjavanja želja

    Atila Kiš, generalni direktor kompanije Dexy Co

    Kupovina igračaka vezana je za lepe i svečane trenutke odrastanja, a sâm odlazak u prodavnicu jedinstven je doživljaj za svako dete. Dexy Co više od dve decenije zauzima posebno mesto u srcima mališana i važan je deo njihovih bezbrižnih godina detinjstva.

    • Prošla godina pokazala se kao izazov za veliki broj kompanija različitih delatnosti. Koliko je sektor igračaka pogođen pandemijom?

    Ograničenje kretanja, druženja i organizovanja proslava umnogome je uticalo na to da se promeni način na koji kupci dolaze do omiljenih igračaka, kao i da se u pojedinim periodima smanji tražnja za njima.

    Magija novogodišnjih praznika i vera u Deda Mraza, koji je, kao i uvek, usrećio mališane Dexy Co paketićima, nisu nas izneverili. Bilo je to jedno posebno izazovno poslovno putovanje, sa kog smo stigli veoma zadovoljni, sa osmehom na licu, nemerljivo ponosni na naš veliki tim.

    • Brzina reagovanja i prilagođavanja pokazala se u ovim okolnostima posebno važnom. Koliko brzo ste vi uspeli da se prilagodite promenama na tržištu?

    Proces prilagođavanja traje i dalje. Veoma je kompleksan, jer pored poslovne dimenzije obuhvata i veliku brigu o zdravlju zaposlenih, kao i brigu o njihovim porodicama. Prolazili smo više faza razumevanja nove realnosti. Uslovi poslovanja su se menjali na dnevnom nivou, iznova postavljajući raznovrsne izazove ispred nas. U ranoj fazi situacije koja nas je sve zatekla okupili smo menadžment tim i uspostavili specifičnu dnevnu komunikaciju radi detaljnog informisanja o svim aspektima poslovanja, kao i potencijalnim rizicima koje smo mogli predvideti. Zahvaljujući dobrom planiranju i mogućnostima brze transformacije, uspeli smo da iskoristimo šanse koje su nam se ukazivale. Opredelili smo se da, bez obzira na sve, potpuno posvećeno i aktivno radimo na novim projektima.

    U izazovnoj godini upravo smo agilnošću naših timova napravili nove pravce razvoja kompanije i organizacije. Kreirali smo akcione planove sa više mogućnosti, koji su nam, na kraju, doneli uspešnu poslovnu godinu, sa puno razvojnih projekata i realizovanih unapređenja u procesu rada. Odabrali smo da ulažemo u naše zaposlene obezbedivši dodatne edukacije za razvoj njihovih specifičnih veština i znanja.

    • U svetlu svih događaja u 2020, da li ste zadovoljni poslovnim rezultatima i koje planove imate za naredni period?

    Pogledom u retrovizor poslovanja – 2020. godinu je, zapravo, obeležio intenzivan razvoj, koji se ogledao u otvaranju novih maloprodaja, jačanju i razvoju onlajn prodaje, promeni koncepta i postavljanju novih standarda otvaranjem prodavnice u Beogradu na vodi, razvoju kategorija opreme za bebe, knjižare, dečje obuće i garderobe, osnivanju Dexy TV-a, kao važne podrške poslovanju, pridruživanju Pollino obuće, koja postaje deo Dexy Co grupe. Paralelno smo aktivno radili na razvoju naših timova, unutrašnjim procesima i novoj organizaciji, trudeći se da svakog dana uradimo stvari bolje nego ranije. Za sve dobro što je obeležilo prethodnu godinu najzaslužniji su naši zaposleni, njihova neverovatna motivacija, lojalnost i poverenje, koji su bili pokretač u teškom i neizvesnom periodu.

    Pred nama je godina novih projekata i daljeg razvoja kompanije sa posebnim i jednakim fokusom na sva tržišta, kao i na sve kategorije i kanale prodaje. Svesni smo i spremni na to da neizvesnost, velike promene i nove izazove nećemo izbeći ni u 2021. godini. Imaćemo odgovoran zadatak da uz brzo prepoznavanje trendova donesemo i dobre poslovne odluke.

    • Koliko se poslednjih godina promenilo tržište igračaka u Srbiji?

    Tržišta na kojima poslujemo (Srbija, Makedonija, Albanija, Crna Gora, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) u različitim su fazama zrelosti i transformacije, te je svako tržište specifično samo po sebi. Dexy Co se trudi da kroz svoju distributivnu mrežu, kao i lanac maloprodaja, dâ jednaku šansu svima, prilagođavajući asortiman potrebama lokalnog tržišta i kanalu prodaje, sa ciljem da se iskoristi najviši potencijal tržišta. Primetno je da trendovi dolaze brže nego što se očekivalo, ali naše tržište je i dalje vrlo specifično jer se igračke najviše kupuju u specijalizovanim prodavnicama igračaka, ali i malim lokalnim radnjama u mnogim gradovima, koje opstaju zbog svoje posvećenosti, strasti i ljubavi prema ovoj kategoriji proizvoda. Hipermarketi još uvek nemaju dovoljno velike formate koji nam mogu doneti dodatnu prodaju i pospešiti tržište. Onlajn prodaja je u ekspanziji, ali još uvek nema dovoljnu snagu da pokrije pun potencijal kategorije.

    • Kako kupci, a kako zaposleni doživljavaju Dexy Co?

    Mi smo fabrika radosti, sreće i ispunjavanja želja. Rad u prazničnoj sezoni je veoma naporan, posebno kada ste najbliži i najvredniji saradnik Deda Mraza, ali to nosi posebnu čaroliju sa sobom. Naši zaposleni su izuzetno motivisani i radosni zbog privilegovane uloge koju imaju.

    Ne postoji ništa lepše od saznanja da mališani srećno i bezbrižno odrastaju igrajući se igračkama koje smo pažljivo birali za njih, da maštaju o njima pred praznike, rođendane i sve te važne trenutke za jednog malog čoveka.

    • Čini se da svaka nova generacija klinaca ima svoje omiljene likove i igračke. Koje igračke su danas najprodavanije?

    Teško je izdvojiti samo nekoliko njih iz širokog asortimana, koji se može pohvaliti najpopularnijim igračkama kojima se trenutno igraju mališani širom sveta. Činjenica je da se trendovi menjaju brže nego ikada, a deca zbog ogromnog izbora i izobilja svega više i nisu toliko povezana sa likovima poput ranijih generacija. Nema više te trajne euforije i lojalnosti samo jednom brendu igračaka (Spiderman, Mickey, Minnie itd.). Razlog je ubrzanje industrije i promena navika, interesovanja, kao i digitalizacija, koja donosi neke potpuno nove poglede na dečiji svet. Danas mališani imaju mnogo omiljenih igračaka, izbor je zaista neverovatan, a pokloni se kupuju češće nego ikada. Posebno nas raduje to što se vraća popularnost društvenih igara, koje okupljaju porodicu i pružaju kvalitetno trošenje slobodnog vremena, koje, zbog ubrzanog tempa života, svi imamo sve manje.

    • Koja je vaša omiljena igračka?

    Putovanja su neizostavan i važan deo našeg poslovanja. Obilazak svetskih sajmova, predstavljanje novih globalnih projekata i razmena iskustava sa ljudima koji dolaze sa različitih tržišta od velikog su značaja za prepoznavanje budućih potencijala razvoja naše kompanije. Za ovu priliku, u kojoj nam putovanja toliko nedostaju, odabrao bih Clementoni interaktivni globus, uz koji mališani uče i otkrivaju zanimljivosti o dalekim destinacijama na svim stranama sveta.

    Izvor: BIZlife magazin

    Foto: Dexy Co

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE