Dobili smo PRIRUČNIK o usklađivanju porodičnog i poslovnog života - BIZlife

Prijavite se na naš newsletter "PREGLED DANA"

    Dobili smo PRIRUČNIK o usklađivanju porodičnog i poslovnog života

    Poslednjih godina se sve više govori o usklađivanju porodičnih i radnih obaveza, a mnoge studije su pokazale da zaposleni koji imaju pozitivnu ravnotežu između poslovnog i privatnog života bolje rade posao.

    U okviru projekta “JEDNAKI – Ka rodnoj ravnopravnosti usklađivanjem radnog i porodičnog života zaposlenih” u organizaciji Kabineta ministra zaduženog za demografiju i populacionu politiku i Fondacije Ana i Vlade Divac uz finansijsku podršku Evropske unije, predstavljeni su priručnici o usklađivanju radnog i porodičnog života zaposlenih.

    Mnoga istraživanja ukazuju da samo zaposleni roditelj kome poslodavac pruži podršku, kako u poslovnom, tako i u porodičnom životu, može biti kvalitetan u poslu.

    “Nova kultura počinje tamo gde se poštuju radnik i rad”, govorio je još Maksim Gorki, a zadovoljan radnik je u isto vreme i produktivan i beleži najbolje rezultate, što ujedno donosi bolji imidž i naravno profit za poslodavca, izjavila je ovom prilikom Slavica Đukić Dejanović, ministarka bez portfelja zadužena za demografiju i populacionu politiku.

    Poslednjih godina se sve više govori o usklađivanju porodičnih i radnih obaveza koje podrazumeva da osoba podjednako daje prednost zahtevima karijere i privatnog života, a tu je uloga poslodavca velika, ali i jako izazovna.

    Neki od najčešćih razloga koji dovode do lošeg balansa između poslovnog i privatnog života uključuju: povećane odgovornosti na poslu, duže radno vreme, briga o deci i drugim ukućanima, povećanje fleksibilnosti rada, produženje radnog vremena, smanjenje sigurnosti radnih mesta.

    Studije su pokazale da zaposleni koji imaju pozitivnu ravnotežu između poslovnog i privatnog života bolje rade posao, pa je promocija ove ravnoteže korisna kako za pojedince, tako i za kompaniju što je bio cilj i ovog događaja i predstavljanja priručnika kako bi se našlo rešenje koje daje najbolje rezultate i za poslodavce i za zaposlene.

    Ono što je možda posebno interesantno je to, da koliko god zaposleni i nadležni u kompanijama misle da su upoznati sa radnim pravima, pojavljuju se nedoumice u mnogim situacijama. U priručnicima se nalaze informacije koje su zaista dragocene da znamo kada zasnivamo radni odnos, odnosno potpisujemo ugovore, kao i tokom samog rada u nekoj firmi, rekla je Ana Košel, direktorka Fondacije Ana i Vlade Divac.

    Izvor: Agencije

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE