Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Dobroj energiji se ne može odoleti“

    O ženama u biznisu, ženskoj solidarnosti, poslovnim odlukama, muškarcima i tehnološkim inovacijama pričamo sa Marijom Milosavljević, Business Development menadžerom i Anjom Zlatarov Latinčić, PR and Communications menadžerom u kozmetičkoj kompaniji FOREO.

    Marija Milosavljević, Business Development Manager, FOREO

    Žene sve više preuzimaju liderske pozicije, kompanije ih zapošljavaju sve više. Šta mislite da je razlog za to?

    Žene pokreću sve(t). Više nego ikada ranije, svesne su svoje snage, sposobnosti, svojih veština i to pokazuju u svakoj prilici. Žena danas gradi novi svet, vrlo je svesna potrebe da stvori novo radno okruženje u kome može da iskaže sve potencijale. Žene danas biraju profesije koje vole, uživaju u svom poslu i postižu fantastične rezultate jer rade posao koje vole. To donosi dobru energiju u timu, a dobroj energiji se ne može odoleti.

    Koliko vam je važna podrška drugih uspešnih žena? Postoji li uopšte ženska solidarnost?

    Veoma verujem u žensku solidarnost, pruženu ruku i podršku. Najbolji savet dolazi od druge uspešne žene. Uživam u njihovim pričama i slavim njihove uspehe. Lično sam okružena takvim ženama, koje jako motivišu druge žene, kreiraju svaki svoj dan i poslovni uspeh i znaju da budu vetar u leđa kad je to potrebno.

    Da li je ženama na visokim pozicijama lakše ili teže da donose važne poslovne odluke u odnosu na muškarce?

    Postaje im sve lakše, jer žene koje su kreirale svoj put do uspeha i visokih pozicija svesne su svakog koraka i znaju da donose prave odluke. Saosećajne su, solidarne, a opet dosledne u svojoj viziji.

    Veoma važni su i zahtevi i potrebe potrošača. Šta je ono čemu danas najviše teže kada je u pitanju nega?

    Potrošači žele rezultat. I to odmah.

    Delovanje proizvoda (efikasnost) i vreme najvažnije su odrednice nege danas. Inovacije u kozmetičkoj industriji pružaju nam mogućnost da za nekoliko minuta, kod kuće, dobijemo fantastične rezultate. Proizvod koji je lak za korišćenje, koji daje odlične rezultate i ti rezultati su brzo vidljivi – šampion je prodaje.

    Koje su najvažnije tri tehnološke inovacije koje daju izuzetne rezultate u svetu nege u 21. veku?

    Ponosno mogu da kažem da radim u kompaniji koja može da ponudi najbolja tri predloga za sjajne rezultate u svetu nege koji prave značajnu razliku u kvalitetu života.

    Predstavljam „top 3” inovativna proizvoda:

    1. Luna 3 (Čista koža je imperativ!)
    2. UFO2 (Nega pre svega!)
    3. Issa 2 četkica za zube (Osmeh je najvažniji!)

    Anja Zlatarov Latinčić, PR and Communications Manager, FOREO

    Žene sve više preuzimaju liderske pozicije, kompanije ih zapošljavaju sve više. Šta mislite da je razlog za to?

    Primetila sam da se stvari kreću u boljem smeru, ali volela bih da taj trend postane i ostane temelj ozbiljnih razvojnih strategija kompanija, pa čak i države. Zaista ne bih volela da dobar smer u kome se krećemo ostane na trendu, jer svi znamo šta se sa trendovima dešava. Iako se, možda, većina neće složiti, i dalje smatram da je ključ uspeha isključivo u rukama jedne žene. S druge strane, kao što ni svi muškarci ne mogu da budu na liderskim pozicijama, ne mogu ni sve žene (ali sigurno može više nego što je to slučaj sada). Ja trenutno vodim PR i komunikacije za pet zemalja istočne Evrope i ne smatram da sam takvo poverenje kompanije dobila jer sam žena, već zbog toga što sam pokazala rezultate u tome što radim.

    Koliko vam je važna podrška drugih uspešnih žena? Postoji li uopšte ženska solidarnost?

    Takav vid podrške mi je veoma važan i zbog toga mi je drago što sam uspela da se okružim ženama koje prave značajne uspehe na svojim privatnim i poslovnim planovima. A da li ženska solidarnost postoji – da, ukoliko se takvim ženama okružimo. Kada bismo žene posmatrali kao društvenu kategoriju u našem regionu – rekla bih da kolektivno nedostaje vere u sebe. Bez produbljivanja teme kako je i zbog čega do toga došlo, kao i da li je to opravdano ili nije, smatram da na samopouzdanju moramo da radimo. Tome, naravno, prethodi ozbiljna mentalna higijena, kao i sveopšte obrazovanje.

    Da li je ženama na visokim pozicijama lakše ili teže da donose važne poslovne odluke u odnosu na muškarce?

    Pitanje lakšeg ili težeg donošenja odluka ipak je pitanje sposobnosti i iskustva. Živimo u vremenu koje je, u najmanju ruku, turbulentno i bez jasno definisanih vrednosti i mislim da se zbog toga i otvaraju ovakva pitanja. Ne vidim zbog čega bismo uopšte poredili donošenje odluka žena u odnosu na muškarce. U obzir bih uzimala samo to da li je neko na poziciji dobro ili pogrešno odabran, odnosno postavljen. A ukoliko uzmemo neke opšte odlike žena i muškaraca, oba pola imaju osobine koje mogu biti značajne u donošenju odluka. Poslovni život nas stavlja u niz situacija, pitanje je samo šta je kada potrebnije.

    Kada već govorimo o strategijama, koliko su inovacije, kao jedan od ključnih faktora napretka, zastupljene u vašem poslovanju?

    Ukoliko govorimo o PR-u i komunikacijama uopšte, inovacije zaista jesu jedan od bitnijih faktora za napredak. Bilo da su one tehnološke ili netehnološke, bitno ih je ispratiti, dobro proučiti, sagledati sve aspekte, a zatim i doneti odluke kako ih najbolje iskoristiti ili predstaviti. Odličan primer tehnoloških inovacija jesu i proizvodi kompanije FOREO. Svake godine tržištu predstavljamo nova rešenja na polju lepote i velnesa. Jedan od dokaza koliko ljudi vole inovacije jeste i red za nas uređaj FOREO LUNA 3, koji je u Kini bio duži od reda za „iPhone X” u momentu kada je lansiran. Dodatno, kada smo kod inovacija, Filip Sedić, osnivač i vlasnik FOREA, čovek je koji je razvio beta verziju 3D štampača za nanošenje šminke na lice.

    Koje su najvažnije tri tehnološke inovacije koje daju izuzetne rezultate u svetu nege u 21. veku?

    Pomno pratim tržište inovacija i, iako bih sva tri mesta mogla da popunim FOREO proizvodima, u duhu činjenice da se ne plašimo, već izazivamo pozitivnu konkurenciju, mogla bih da navedem „Perso” – uređaj kompanije Loreal koji u kućnim uslovima za vas kreira i isporučuje personalizovanu negu lica, zatim „Opte” – nešto nalik inkdžet štampaču za kožu koji detektuje i trenutno radi korekturu hiperpigmentacija na koži putem seruma koji targetirano izbacuje. Ono što me je, ipak, najviše oduševilo jeste uređaj FOREO UFO 2, koji se upravo lansira širom sveta. U pitanju je gotovo transcendentni pametni uređaj za nanošenje maski za lice, koji, povezujući se aplikacijom s vašim telefonom, pruža dubinsko ubacivanje aktivnih sastojaka u vašu kožu za samo 90 sekundi. Koristeći krio i termo terapiju, širok spektar LED svetla, kao i specijalne T-sonične pulsacije, ovaj uređaj umnogome unapređuje naš režim nege, što i jeste cilj (pametnih) inovacija.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Soba 23 design/Marijana Janković

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE