Donesi.com: Hrana je naša snaga, ali širimo se jer osluškujemo POTREBE POTROŠAČA

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Donesi.com: Hrana je naša snaga, ali širimo se jer osluškujemo POTREBE POTROŠAČA

    Jedna od novih i vrlo pozitivnih navika građana koja je tokom epidemije koronavirusa doživela ekspanziju je i sve  intenzivnija upotreba on-line platformi za kupovinu.

    Stručnjaci i poznavaoci prilika na tržištu rada ukazuju da bi nova zanimanja mogla bi da se pojave u domenu digitalizacije i da novonastala situacija predstavlja neku vrstu šanse za takve vrste poslova.

    Anja Đurić, marketing menadžer u servisu Donesi.com, kaže da je period nakon ukidanja vanrednog stanja doneo i nove trendove i navike građana, koji, izvesno, neće biti privremeni.

    On-line kupovina u Srbiji ima veliki potencijal, a u vreme pandemije se jasno pokazalo koliko je ovaj segment neizostavan deo poslovanja, ističe Anja Đurić za BIZLife portal.

    Budući da je Donesi.com regionalni lider u on-line naručivanju i dostavi i posluje u okviru Delivery Hero grupe, pojava koronavirusa samo je ubrzala neke procese koji su toj kompaniji svakako bili u planu.

    “Pokretanje q-commerce prirodno je produženje onoga što kompanija radi već niz godina. Hrana je uvek bila naša snaga, ali kako se ponašanje potrošača menja i kako se povećava potražnja za isporukom i drugih proizvoda, razvijamo i usluge zajedno sa potrebama korisnika”, kaže Anja Đurić.

    Navodi da su tako pored poručivanja hrane iz restorana, osluškujući potrebe korisnika, poslovanje proširili i na dostavu iz supermarketa i apoteka, što se posebno korisnim pokazalo tokom trajanja vanrednih mera, ali i robe iz vinarija, pivara, cvećara, pet šopova…

    Đurić kaže da su se građani tokom vanrednog stanja više oslanjali na on-line kupovinu nego inače, ali da se taj trend nije desio u samom startu kada je određeni broj restorana ipak bio zatvoren.

    “Nakon toga, usledio je period oporavka i rasta, a posebnu prednost dala nam je i mogućnost da dostavu obavljamo i tokom trajanja policijskog časa. Kako su mere popuštale, tako se situacija i kod nas vraćala u normalu“, objašnjava Đurić.

    Svakodnevno, kaže, rade na tome da šire mrežu partnera, kojih je na kraju 2020. bilo 2.500, u više od 30 gradova Srbije.

    “Plan nam je da Donesi.com postane omiljeno mesto za naručivanje, ne samo hrane, već svega onoga što je modernom čoveku potrebno za svakodnevni život i da kvalitet naše usluge ostane naša glavna prednost”, ističe Đurić.

    Hrana iz restorana se i dalje najviše naručuje putem ove platforme, ali sve veće interesovanje vlada i za drugu robu i namirnice.

    Nedavno su kaže, obradovali korisnike time što su otpočeli saradnju i sa Starbucks-om, najvećim lancem kafeterija na svetu

    “Online kupovina u Srbiji ima veliki potencijal, a u vreme pandemije se jasno pokazalo koliko je ovaj segment neizostavan deo poslovanja. Sigurna sam da će se rast ovog kanala prodaje nastaviti i kada se situacija sa virusom dovede u normalu budući da su se sada sa prednostima ecommerce-a upoznali i oni koji pre toga nisu imali znanja ili poverenja”, kaže Đurić.

    Izvor: BIZLife/Jelena Andrić

    Foto: Privatna arhiva/Nemanja Maraš

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE