Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Doživite Content Experience

    Sve je više konferencija na koje nas pozivaju poslovni partneri, prijatelji, šareni i jednobojni oglasi koji nas prate po internetu. Takođe, ako se duže vremena bavimo istom industrijom/tematikom, počinjemo da se pitamo da li ćemo čuti nešto novo i zašto uopšte da posećujemo konferencije?

    Pitali smo različite mlade ljude zašto idu na konferencije i uglavnom se u odgovorima izdvajaju sledeći razlozi (ne nužno navedenim redosledom):

    1. Sticanje novih znanja – bez obzira koliko ste iskusni u oblasti svog rada, uvek nešto možete da čujete i naučite. U svojim organizacijama, naročito u radu u manjim timovima, može da se dogodi da budete tematski izolovani i bez upliva različitih mišljenja. Tako može da se desi da vam promaknu novi trendovi i ideje. Najviše se vrednuje iskustvo stručnjaka iz inostranstva koji nisu svakodnevno dostupni i koji donose nove poglede na poznate ili manje poznate teme.

    1. Povezivanje sa ljudima iz struke – konferencije u okviru sektora predstavljaju odličnu priliku za povezivanje, deljenje iskustava i predstavljanje najboljih praksi što je u tesnoj vezi sa tačkom jedan – deljenje iskustava je najbolje učenje (sharing is caring).

    1. Upoznavanje novih saradnika, partnera, klijenata –oni koje upoznajete na konferencijama mogu biti vaše buduće kolege, klijenti, saradnici. U najmanjem slučaju, biće vaši sagovornici.

    1. Pozicioniranje u struci –aktivnim učešćem na konferencijama postajete prepoznatljivo lice u struci i pozicionirate se kao stručnjak među kolegama što je daleko više od puke stavke u radnoj biografiji.

    1. Zabava –posao bi trebalo da bude i zabavan, konferencije u XXI veku posebno. Osim saznavanja novih stvari i druženja, sve češće ima i sadržaja koji su edukativno-zabavnog karaktera ili, zašto da ne, samo zabavnog.

    1. Inspiracija – nove teme, kreativne kampanje, veliki stručnjaci često otvore nove teme za razmišljanje i daju nam neophodnu injekciju

    U četvrtak 7. juna, Content Experience konferencija u Beogradu, u organizaciji agencije Represent System, po drugi put će okupiti renomirane svetske i regionalne komunikacijske stručnjake koji će sa prisutnima podeliti znanja i iskustva iz oblasti content i influencer marketinga, native oglašavanja digitalne analitike. Ove godine su organizatori Content Experience konferencije odlučili da, pored klasičnih predavanja, učenje pospeše vrlo konkretnim radionicama na kojima će influenseri i stručnjaci prenositi praktična znanja malim grupama ljudi dovodeći, tako, masterclass predavanja u konferencijsko iskustvo. Naučite kako da usavršite svoje instagram fotografije, video materijal, kako da komunicirate sa influenserima, ali i kako da isplanirate i realizujete content marketing kampanju.

    Prijavite se na ovogodišnji Content Experience i upoznajte se sa contentom na strateškom i operativnom nivou, a odabirom radionica sami skrojite svoj experience.

    Izvor: BIZLife

    Foto: promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE