Epl prisiljen da vrati PUNJAČE uz ajfon - nije dokazao „ekološke prednosti“

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Epl prisiljen da vrati PUNJAČE uz ajfon – nije dokazao „ekološke prednosti“

    Kada je kompanija Epl prošle godine predstavila najnoviji model ajfona, najveće iznenađenje nisu bile unapređene karakteristike telefona već ono bez čega će potrošači ostati ukoliko se odlučite za njegovu kupovinu.

    Naime, kompanija je uklonila punjač i slušalice iz kutije svih ajfona koji su u prodaji od lansiranja najnovijeg modela, ajfona 12. Ovaj potez kompanije zapravo je u skladu sa njenim ciljem da smanji svoj ekološki otisak.

    Kontroverza oko ajfona bez punjača ili slušalica je u jeku, jer su vlasti u Brazilu zahtevale da tehnološki gigant uključi punjač sa novim mobilnim uređajima koje planira da prodaje u ovoj zemlji.

    Fondacija posvećena zaštiti potrošača u Sao Paulu, zatražila je od Epla valjan razlog da punjač ne uključe u kutiju novih pametnih telefona, kao i da potvrde stvarne i specifične prednosti koje izostanak punjača ajfon uređaja predstavlja za životnu sredinu. Epl je odgovorio na ove zahteve, međutim, nije dao „valjane“ argumente za fondaciju koja štiti potrošače.

    Prema izveštaju objavljenom na sajtu Procon-SP fondacije, od Epla se traži da potvrdi prednosti prodaje svojih telefona bez punjača.

    Među argumentima koje je kompanija iznela nema ničeg novog osim pomenutog na dan predstavljanja novog modela ajfona, gde je izložena prednost pomoći okolini smanjenjem emisije ugljen-dioksida, smatra fondacija.

    „Punjač je neophodan za upotrebu mobilnog uređaja“

    Fondacija Procon-SP kaže da je punjač od suštinske važnosti da bi telefon mogao da se koristi, takođe napominju da Epl nije pokazao da stari punjači ispunjavaju isto iskustvo punjenja koje bi mogao da ponudi novi.

    Pored toga, zbog značajne i važne promene u načinu na koji se navedeni proizvod plasira, s obzirom na to da se ovaj uređaj obično prodaje sa punjačem, ovu promenu je trebalo prijaviti – što se nikada nije dogodilo, napominje fondacija.

    Nadležni organi doneće konačnu odluku, a fondacija se nada da će nadzorni odbor dobro razmotriti ponašanje Epla, kao i da potrošači zaslužuju da dobiju punjač od kompanije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE