Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    eŽIVOT najbolji Disrupt projekat u kategoriji „Finansijski sektor“

    Na Disrupt nagradnom konkursu, dodeljene su nagrade, u online formatu, za najbolje projekte koji su obeležili 2020. godinu.

    Sava životno osiguranje je proglašeno za pobednika u kategoriji – Finansijski sektor, potkategorija – Inovacije, za projekat eŽIVOT.

    Sava životno osiguranje je prvi osiguravač na srpskom tržištu koji je tradicionalno ugovaranje životnih osiguranja dopunilo s uslugom online ugovaranja životnog osiguranja sa sopstvenom video-identifikacijom – eŽIVOT. Postupak nove usluge je veoma jednostavan. Nakon razgovora klijenta sa savetnikom za životno osiguranje, klijent dobija ponudu na e-mail, kreiranu  u skladu s njegovim potrebama i SMS kod radi bezbednog pristupa i naprednog elektronskog potpisivanja dokumenata. Zatim, u eŽIVOT procesu sledi video-identifikacija, koja je namenjena proveri i potvrđivanju identiteta osiguranika prilikom online ugovaranja životnog osiguranja.

    Disrupt nagradni konkurs okupio je 60 vrhunskih radova iz kompanija, agencija i udruženja koji su se posebno istakli u oblasti Disrupt inovacije ili Disrupt komunikacije, i tokom jako teške 2020. godine, uspeli da svojim aktivnostima ostvare uspeh i povuku društvo napred. Dodela nagrada organizovana je 1. aprila, u online formatu.  

    U kategoriji Disrupt inovacije nagrađeni su: Donesi za projekat Uvek u pravom trenutku, Coca Cola HBC Srbija za HoReCa zajednicu, Lasaffre za ePekar, Preventer za Klub književnika, Delta Motors za MINIxŠkrabac, Galenika i Chapter4 za Zdravo dvadesete, Direct Media za Direct Neuro, Sava životno osiguranje za eŽivot, Banca Intesa za It’s time for sharing time, Mokrogorska škola menadžmenta za MEMBA 2.0, VIP mobile i Executive Group za VIP virtuelna prodavnica.

    U kategoriji Disrupt komunikacije nagrađeni su: Mercator-S za projekat IDEA karavan, Atlantic Grand i Luna TBWA za Hajde da imamo vremena, SuperDot za Wine trekkers, Galerija Matice srpske za Izvanredno u vanrednom, Propulsion i AstraZeneca za Pokret Kiseonik, Hemofarm za Sa nama život pobeđuje, M2Communications i NVO Astra za Paralelna stvarnost – surova realnost, Balkan Tube Space za Balkan Top Star, Banca Intesa za Čajanka četvrtkom u 17h, New Moment New Ideas i Visa za She’s next, GourmAna za Druženje sa GourmAnom, Levi 9 za Interne komunikacije.

    Specijalne nagrade – Disrupt Brutal osvojio je Koncern Bambi za projekat Plazma rituali, Disrupt Influence osvojio je Atlantic Grand i Popular Communications za InstaGrand #SamoUživaj, a Disrupt Star osvojio je Mercator-S za IDEA karavan.

    Stručni žiri, sastavljen od vhunskih profesionalaca iz različitih oblasti, odlučivali su o dobitnicaima.

    “Na Disrupt konkurs su se prijavile kompanije sa 60 radova koje su tokom 2020. godine uspele da prepoznaju šansu za unapređenje i realizuju projekte koji su bili Disrupt u pogledu inovacije ili komunikacije. Svi nagrađeni apsolutno zaslužuju ovu titulu”, izjavila je Mila Zavođa, direktorka agencije ADAM studio, koji organizuje ovaj konkurs.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE