Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Fejsbuk „namirisao“ dodatne prihode

    Najpopularnija društvena mreža Fejsbuk (Fejsbuk) osmislila je indirektan način kako da poveća zaradu od marketinga.

    Oni koji kažu da će Fejsbuk propasti verovatno greše. To nije zato što je sigurno da će se korisnicima zauvek sviđati ova društvena mreža, nego zbog činjenice da je u Fejsbuku puno „posla“ – firmi i brendova koje putem njega zarađuju i privlače korisnike i kupce.

    Ova društvena mreža, pronašla je način kako pomoći tim firmama da ih privuku još više, a time i sebi povećaju zaradu od oglasa koje firme i mediji plaćaju, pa i na Newsfeedu.

    Radi se, naime, o promeni kod pravila o tome šta se sme reklamirati, a to sada obuhvata sav sadržaj, od fotografija, teksta, gifova i videa, pa do uživog prenosa.

    Video sadržaji su ove godine već najavljeni kao trend na društvenim platformama, a kojem korisnici ne mogu odoleti, pa čak i do mere da će više deliti takve sadržaje, iako su, recimo, oglašivački, nego objavljivati detalje iz privatnog života.

    To otvara nova vrata firmama da upravo više „guraju“ video materijale jer će od njih dobiti više.

    Brojne statistike već sada pokazuju prednost video sadržaja kod korisnika, konkretno – daleko će više osoba kliknuti na video ili prenos uživo nego, kao do sada, na tekstualne i fotografske sadržaje.

    U Fejsbuku navode da je ovo način da se zapravo kompanije i mediji približe svojim korisnicima kako bi do njih dovodili korisne informacije i sadržaje koje i sami žele ili su im potrebni.

    Ipak, jasno je da će neki sadržaji upravo putem oglasa dovesti do toga da ti isti korisnici otvore novčanik radi nečega što do sada možda nisu niti primetili. I što im možda uopšte ne treba.

    https://www.bizlife.rs/vesti/fejsbuk-uvodi-novu-opciju-live/

    Izvor: Poslovni.hr

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE