FOREO: Revolucija u industriji lepote

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    FOREO: Revolucija u industriji lepote

    Recept za uspeh FOREO brenda je jednostavan: pružiti samopouzdanje milionima kroz inovacije koje su prvenstveno funkcionalne

    Industrija lepote je poslednjih godina postala jedan od terena na kom se brendovi nemilosrdno takmiče, kako u novitetima, tako i u primeni najnovijih tehnologija, i sve je više kozmetičkih proizvoda i uređaja koji idu korak ispred moderne svakodnevice. Vodeći švedski brend u oblasti lepote i velnesa – FOREO – postavio je nove standarde nege, a jedan od ljudi koji su dokazali da je ovo poslovno profitabilna investicija jeste Vladimir Čuturilo, generalni menadžer kompanije FOREO za Istočnu Evropu.

    • Po čemu se FOREO razlikuje od ostalih brendova i na koji način prepoznaje želje svojih kupaca? 

    Svaki od naših proizvoda omiljen je među proizvodima nove tehnologije, kao i u industriji lepote. Ključ uspeha leži u futurističkim aparatima, ali i u našim zaposlenima. Uvek tražimo ljude koji imaju svež pogled na tržište, one koji sa sobom nose pozitivnu energiju i koji imaju želju za uspehom. Mi znamo da naši proizvodi privlače sve mlađe i mlađe generacije zaljubljenika u tehnološke gedžete. To je razlog zbog čega stalno proširujemo portfolio, kao što smo, na primer, to uradili novom generacijom aparata za čišćenje lica – luna 3 ili ufo 2.

    • Šta je, po vašem mišljenju, uticalo na to da ovaj brend, koji je nastao 2013. godine, a u Srbiji počeo sa radom pre samo dve godine, postane toliko popularan i prepoznatljiv u celom svetu?

    Kompanija je do sada prošla neverovatne promene. Prvo je bila švedska startap kompanija bazirana na brendu za negu lica nove tehnologije, dok danas govorimo o internacionalnoj kompaniji koja broji više od 3000 zaposlenih i 20 miliona prodatih proizvoda. Duh brenda ostao je isti, mi smo više porodica nego kompanija i želimo da svojim klijentima obezbedimo inovacije koje će im doneti osmeh na licima. Postoje rešenja koja ne samo da idu u korak sa željama kupaca već im potpuno menjaju način brige o sebi.

    Recimo, UFO, naš najprodavaniji proizvod, prvi je pametni uređaj na svetu za tretman lica maskama, što nam omogućava da u udobnosti svoga doma sami sebi obezbedimo profesionalni tretman, a uz pomoć terapije LED svetlima, krioterapije, termoterapije i T-soničnih pulsacija, koje možemo kontrolisati preko svojih pametnih telefona. Ovo se pokazalo kao idealno rešenje u vreme pandemije, kada nemamo mogućnost da posetimo kozmetičke salone ili klinike, pa je celokupna nega kože u našim rukama.

    ==============================================================================================

    #foreofamily

    Od samog početka FOREO je fokusiran na onlajn prodaju i na razvijanje slike o brendu koji funkcioniše na taj način, pa tako pandemija nije imala negativan uticaj na našu prodaju, jer je internet naše „prirodno okruženje”. S druge strane, novonastala realnost je za sve kompanije pravi izazov. Mi do sada nismo nikoga otpustili, konstantno zapošljavamo nove ljude. Trudimo se da budemo u stalnoj komunikaciji sa našim poslovnim partnerima i klijentima, sa ciljem da brzo reagujemo na svakodnevne izazove i pružimo pomoć kada je to potrebno. Mi smo internacionalna kompanija koja je, zapravo, jedna velika porodica. #foreofamily nije samo slogan.

    ==============================================================================================

    • Da li je FOREO bio uspešan proizvod i u samom početku? Da li je ljudima trebalo vremena da se priviknu da koriste tehnologiju za brigu o koži?

    Zapravo, trebalo nam je vremena da obrazujemo ljude o ovoj tehnologiji i da im pružimo sve potrebne informacije o prednostima koji postoje, ali je, zapravo, uspeh došao veoma brzo.

    Trebalo nam je tri meseca da se probijemo u određenu zemlju u koju smo ulazili, međutim, nije ni bilo konkurencije niti sličnih proizvoda u tom trenutku. Ljudi sve više vode računa o nezi kože i dobro proveravaju šta će kupiti. Klijenti su veoma zainteresovani i biraju one proizvode koji po sastavu i strukturi odgovaraju njihovoj koži. Cena nije uvek presudna, jer je tehnologija sve popularnija, posebno među mlađom populacijom.

    • I pored pandemije, ova godina je za vaš brend bila uspešna?

    U septembru ove godine lansirali smo aparat LUNA 3 za muškarce, koji u isto vreme masira i čisti kožu. Već u oktobru smo na tržištu nastupili sa nečim potpuno drugačijim, aparatom koji koristi Tsonične pulsacije, mikrotalase i tehnologiju pulsacija, sa ciljem da obezbedi masažu 65 mišića koji se nalaze na vratu i licu. Dosad je takav tretman bio dostupan samo u profesionalnim salonima, a sada je dostupan svima.

    • Kako će izgledati budućnost FOREO brenda?

    Želimo da konstantno proširujemo naš portfolio i da prikažemo naša tehnološka rešenja. U Poljskoj trenutno tragamo za poslovnim partnerom sa kojim bismo mogli da kreiramo novi kozmetički brend, čija je proizvodnja planirana u Poljskoj, i to nam je sledeća velika investicija. Takođe, trenutno radimo na formuli prirodnih dijetetskih suplemenata koji bi imali pozitivan uticaj na izgled i kvalitet kože, opet u kombinaciji sa našom aplikacijom. 

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Komentari

    • Dr.Arsic

      Gospodin Cuturilo je savrsen primer da se rad i upornost isplate. Vrhunski strucnjak u svom poslu radi za firmu novog doba.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE