Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Gejts i Bafet – do ciljeva kroz odricanje

    Uspeh obično posmatramo kroz bogatstvo i postignuća. To se podrazumeva i normalno je, ali tada često previdimo možda najvažnije stvari u uspesima – odricanje i žrtvovanje.

    Ustvari, žrtvovanje i odricanje su i glavni razlozi zbog kojih nam je teško da održimo dobre navike i dostignemo svoje ciljeve.

    Da biste se bavili hobijima sa visokim prinosima, s obzirom na to da dan traje 24 sata, trebalo bi da se odreknete onih sa niskim. Donošenje odluka nije lako, ali to svakako radimo, a neophodno je napraviti prioritete.

    Bil Gejts i Voren Bafet, dva uspešna biznismena, možda su najbolji primeri kako se strateški treba odreći određenih aktivnosti kako bi se fokusirali na one koji omogućavaju ostvarenje ciljeva.

    Revizija aktivnosti

    Dok mu je ljubav prema tehnologiji omogućila da izgradi svoje bogatstvo vredno više milijardi dolara, Gejts ne dozvoljava da ga odvrati od važnih stvari.

    Kako je napisao na svom blog postu, on je na pet godina prestao da sluša muziku i gleda televiziju u svojim dvadesetim godinama jer ga je to udaljavalo od razmišljanja o softveru. A već je opšte poznato da je svojoj deci zabranio da do četrnaeste godine koriste mobilne telefone.

    Bafet takođe nije pristalica tehnologije u tom pogledu da ga odvraća od bitnih stvari. Ovaj izvršni direktor nema kompjuter u svojoj kancelariji, a koristi telefon na preklop.

    Hobiji sa visokim prinosima

    Samo zato što je aktivnost produktivna, ne mora da znači da ne može biti zabavna. Sve što radite van posla treba da vam donosi zadovoljstvo i da volite to što radite.
    Bafet uživa da igra bridž. To je, kako kaže igra za koju je potrebno strateško razmišljanje. Takođe čitanje knjiga – on kaže da “znanje tako funkcioniše – gradi se”.

    Zapamtite da je sve u balansu i da treba da znate “kada neke stvari treba da pustite”.

    Izvor: BIZLife/CNBC

    Foto: Youtube

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE