Glavni junaci NIS-ove employer branding priče

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Glavni junaci NIS-ove employer branding priče

    Piše: Uroš Mirić, menadžer za razvoj brenda poslodavca u kompaniji NIS

    Ko je NIS kao poslodavac? Veoma kompleksno pitanje. Ne teško, već kompleksno. Probaćemo da ispričamo priču, a sigurni smo da će svima onima koji ne znaju ništa o nama – biti jasno, a oni koji znaju ili su je čuli – složiće se da je tako.

    Kao i svaka druga priča, i naša, naravno, kreće sa glavnim junacima – Tradicijom, Liderom i Mladošću. Tradicija ima više od 50 godina, prošla je kroz sve – državni posao, nova postrojenja, novine u poslovanju, teške situacije, bombardovanje Rafinerije, privatizaciju, početak digitalizacije. Tradicija je, u suštini, najviše i osetila sve promene u NIS-u. Voli NIS, ponosna je što je u NIS-u i što je NIS tu gde jeste. Nije zadrta, naprotiv – sa svim promenama koje je doživela naučila je da se transformiše i prilagođava, uči i unapređuje. Naučila je da prihvata, da se raduje, da deli iskustva, da podučava.

    Drugi lik naše priče je Lider, moderan i samosvestan, spreman da nastavi da uči, da se razvija i raste zajedno sa svojim timom. On je ekspert, ali i podrška. Došao je u NIS jer je i NIS lider, kao i on, da bi zajedno sa kompanijom nastavio da niže uspehe. Ono što je najvažnije, trudi se da vodi primerom, ne naredbama, da bude menadžer, a ne šef.

    Tu je i energični lik – Mladost. Mladost je najmlađa od naših likova – spremna je da se pita i da utiče. Mladost je brza i kreativna. Ona nije moderna, već je ona koja definiše šta moderno jeste. Voli da njen uticaj bude prepoznat. Mladost je digitalna i ne voli spore procedure i birokratiju. Neko bi rekao da je Mladost brzopleta i nestrpljiva, ali naša Mladost je, ipak, željna novih stvari, ali je, pre svega, željna novih znanja. A gde im nalazi glavni izvor? U Tradiciji. Smatra je simpatičnom, ponekad sporom, ali zna da je to deo generacijskih razlika. Doživljava je kao mentora, trenera, domaćina i kao sve te nove reči koje su Tradiciji, možda, i nepoznate, a zajedno daju prepoznatu mudrost i zrelost.

    A zašto su ova tri lika bitna za našu priču? Tradicija, Lider i Mladost zaslužni su za to što je NIS ono što jeste – jedan od najboljih poslodavaca u Srbiji. Svaki lik jedinstven, a zajedno – dobitna kombinacija! Tradicija prenosi mudrost, nastavlja da se menja, kao starija – uči strpljenju, a kao dete – zainteresovano uči o novim stvarima. Često je zbuni Mladost, ali ona je vidi kao veoma dragog i simpatičnog člana ove trojke, koja nastavlja dalje. Tradicija Lidera, iako nešto mlađeg, veoma poštuje i ceni. Ceni, pre svega, jer oseća da je poštovanje srž njihovog odnosa. Uzajamno poštovanje. Mladost obožava Tradiciju. Simpatično joj je kad sluša kako je to nekad bilo i šta je Tradicija prošla. Sa druge strane, Mladost ceni Lidera i vidi ga kao svoj uzor. Što bi Mladost rekla – želim da i ja budem kao Lider! Mladost zna da zna najviše o novim trendovima i digitalizaciji, ali da još mnogo treba da uči o svemu ostalom od Lidera i Tradicije.

    To bi bile razlike među našim likovima, a kada pričamo o sličnostima – i Tradicija, i Lider, i Mladost žele da doprinesu, žele da utiču, žele da uče nove stvari, da podučavaju druge stvarima u kojima su dobri.

    Žele da imaju dobre rezultate i da NIS ostane – kako vole da kažu – „broj 1”.

    Možda je ova priča obična, možda je logična, možda je fuzija svega, ali sa 11.000 malih priča – ovo je, možda, najjednostavniji način da bude ispričana. Ono što je važno jeste da je iskrena, da je prava, kao i da je svaki od tri glavna lika krucijalan da bi bila ispričana na pravi način.

    Ako se poistovećuješ sa nekim od naših glavnih junaka – pridruži se priči i neka budućnost počne sa tobom!

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: NIS

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE