GOST UREDNIK: Branka Pudrlja Durbaba, glavni direktor za tržište, A1 Srbija

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    GOST UREDNIK: Branka Pudrlja Durbaba, glavni direktor za tržište, A1 Srbija

    Novo ime za novu normalnost

    Pandemija kovida 19 prebacila je digitalnu transformaciju u petu brzinu. Servisi kojima se služio mali broj ljudi postali su mnogima deo svakodnevice. U novoj normalnosti se pokazalo na razne načine da tehnologija ima moć da istinski preoblikuje naša iskustva i omogući nam da kreiramo kvalitetniji život.

    Nakon 13 godina poslovanja na tržištu Srbije, Vip mobile će ove godine postati A1, produbljujući sinergiju sa Grupom A1 Telekom Austrija, kojoj od početka pripada. Za korisnike će to značiti još viši kvalitet usluga, jer želimo da osnažimo digitalni život ljudi, omogućimo im kvalitetniju vezu sa onima koje vole, a biznis sektoru pružimo još naprednija tehnološka rešenja. Radujemo se što ćemo imati priliku da u još većoj meri doprinesemo unapređenju infrastrukture, poboljšanju kvaliteta usluga i opšteg iskustva korisnika, ali i stvaranju konkurentnog položaja za Srbiju na globalnom tržištu telekomunikacija.

    Godinu dana kasnije – sasvim drugačija poslovna zajednica

    Sa ove vremenske distance, uviđamo koliko je poslovni svet dobio drugačije ruho, toliko da više ne govorimo o novitetima koje donosi rad od kuće, već svi postavljamo pitanje: „Kako će sve izgledati kada se jednom vratimo u kancelarije?” Izvesno je da je ova era uspostavila temelj praksama koje će se zadržati i u budućnosti.

    Na tom polju, mi smo, kao jedan od vodećih telekomunikacionih operatera, nastojali da najpre odgovorimo na složenije potrebe biznis korisnika usled rada od kuće. Od nas su dobili, pre svega, stabilnu konekciju, a potom i širok spektar proizvoda prilagođenih novonastalim okolnostima, kao što je potpuno besplatna platforma za komunikaciju Eyeson, zatim specijalan paket za korisnike iz SME segmenta i poseban paket Office365, koji, osim pristupa poslednjim verzijama ovih aplikacija, pruža prostor za smeštanje podataka na klaudu. Pored toga, biznis korisnicima smo ponudili tarifne pakete NEO NEObiz i NEO NEObizMax, koji omogućuju neograničen protok po istoj ceni bez obzira na potrošnju.

    Prva virtuelna prodavnica u zemlji

    Dobra je ta internet trgovina, ali neki više vole da čuju savet i ljudsku reč. Prošle godine, u jeku noviteta o kojima govorimo, mi smo otvorili Vip virtuelnu prodavnicu, koja nije klasičan e-šop, već predstavlja hibrid fizičke i onlajn kupovine. Kupac iz udobnosti svog doma dobija priliku da zaviri u svaki kutak naše radnje, jer je na drugoj strani savetnik posvećen samo njemu, a koji je preko audio-video veze na raspolaganju za savete i prikaz proizvoda. Drugačiji pristup, koji objedinjuje ono najbolje iz onlajn kupovine i fizičkog odlaska na prodajno mesto, zadovoljio je promenjene potrebe korisnika i postavio trend koji će zaživeti.

    Dobar početak za digitalnu budućnost Srbije

    Sledeći očekivanja poslovnih korisnika, poseban akcenat smo stavili na sajber bezbednost i bekap podataka u klaudu, kao i na inovativnu tehnologiju Narrowband Internet of Things, pomoću koje svaki objekat povezan na internet može biti pretvoren u IoT uređaj. Smatramo da je ona idealno rešenje za prodaju putem digitalnih kanala, ali takođe pruža neverovatne mogućnosti u oblasti saobraćaja, energetike, poljoprivrede, industrije proizvodnje i sl. Karakterišu je pouzdanost, sigurnost, energetska efikasnost i povezivanje uređaja čak i na lokacijama koje su dosad bile teško dostupne ili sasvim nedostupne.

    Budući da svega 15 odsto GSMA operatera u svetu pruža korisnicima prednosti ove tehnologije, mislim da je Srbija na dobroj poziciji kada je reč o digitalnim servisima budućnosti. Trenutno je dostupna na više od 90 odsto teritorije Srbije.

    Najvažnije za kraj – podrška zaposlenim mamama i porodicama

    Pandemija je, između ostalog, pred nove izazove stavila i sve roditelje, a mi smo, kao prva Family Friendly kompanija u Srbiji, nastavili da negujemo korporativnu kulturu koja počiva na rodnoj ravnopravnosti i olakšicama za porodice, pored pojačane brige za zdravlje svih zaposlenih.

    Roditelji imaju pravo i na slobodan dan za polazak deteta u školu, da rade od kuće prilikom adaptacije mališana na vrtić i dobijaju mesečnu nadoknadu za treću prinovu do detetove 15. godine, a majke dobijaju punu zaradu na porodiljskom odsustvu, a u periodu privikavanja po povratku na posao rade pola radnog vremena, uz punu platu.

    Žene čine oko 50 odsto našeg kolektiva, a zauzimaju oko 60 odsto rukovodećih pozicija i, kao stub naše kompanije, imaju jednake prilike za napredovanje i razvoj, uz posebne podsticaje u skladu sa njihovim životnim potrebama. Duboko verujem da se zalaganjem za jednake prilike borimo za uspešniju i zdraviju zajednicu, jer je ekonomsko osnaživanje žena ključ opšteg napretka celokupnog društva.

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE