Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Gost urednik: Ninko Đurić, Country Manager Balkans, Xiaomi Technology

    NOVI IDENTITET FACEBOOKA

    Mark Zakerberg je krajem oktobra najavio veliku promenu brenda. Krovna kompanija – čiji su sastavni delovi Facebook, ali i WhatsApp, Instagram i Oculus – postaje Metaverzum, odnosno Meta. Cilj promene je bolje korisničko iskustvo, kvalitetnije povezivanje ljudi i veći upliv modernih tehnologija, a sve sa idejom stvaranja potpuno novog i modernizovanog načina komunikacije.

    Najavljeno je da će fokus biti na primeni najsavremenijih tehnologija (VR, video-čet), kako bi korisnici širom sveta mogli da budu povezani, gde god se nalazili. Ovo predstavlja veliki izazov, ali i, sa druge strane, veliku priliku za brendove koji sve više koriste digitalne platforme za komunikaciju sa korisnicima. Brendovi će biti prinuđeni da se prilagode novim načinima komunikacije i prilagođavanju svojih ciljeva novim uslovima, u kojima će najkreativniji profitirati.

    ZAJEDNIČKA SARADNJA U OBLASTI KLIMATSKIH PROMENA

    Veoma je značajna vest da su Kina i SAD na Klimatskoj konferenciji Ujedinjenih nacija u Glazgovu postigle sporazum o saradnji u oblasti klimatskih akcija. Kako klimatske promene prete da postanu primarni problem na globalnom nivou, dogovor predsednika ovih dveju zemalja, koji po mnogo čemu vode različite politike – veliki je iskorak.

    Dogovor o saradnji dolazi nakon konferencije na kojoj se razmatrala dopuna Pariskog sporazuma o klimatskim promenama i ukazuje na važnost opšteg zalaganja na ovako značajnim pitanjima i neophodnosti globalne solidarnosti i zajedničkog delovanja.

    DONACIJA FUDBALERA SRBIJE

    Samo dan nakon što se fudbalska reprezentacija Srbije izborila za plasman na Mundijal u Kataru, stigla je vest koja ih je učinila i istinskim herojima nacije. Predsednik Republike Srbije obećao je fudbalskoj reprezentaciji Srbije premiju od milion evra u slučaju plasmana na Svetsko prvenstvo, koju su fudbaleri odlučili da doniraju u dobrotvorne svrhe i namenili deci koja boluju od malignih bolesti.

    Čin koji je, po mišljenju mnogih, vredniji od odlaska na SP ukazuje na neophodnost akcije i zajedničkog delovanja kada su u pitanju veliki problemi, poput ovog.

    Mnoge kompanije, pa tako i Xiaomi, svojim primerom ukazuju na važnost pomoći zajednici i donacijama Crvenom krstu, UNICEF-u i drugim organizacijama koje se staraju o dobrobiti ugroženih, na neki način utiču na rešavanje trenutnih izazova.

    Svakako, pomenute donacije sportista, građana i kompanija samo su deo rešenja, koje na kraju treba da bude sistemsko i čija implementacija mora krenuti od nadležnih institucija.

    SRPSKI HTEC AKVIZIRAO MOMENTUM

    HTEC grupa je nedavno akvizirala američku kompaniju Momentum, što predstavlja treću po redu akviziciju ove kompanije. Momentum je studio za dizajn iz Silicijumske doline koji je sarađivao sa najvećim globalnim klijentima, a činjenica da se sada nalazi u sklopu domaćeg HTEC-a predstavlja interesantnu vest sa domaćeg tržišta.

    Kao firma koja zapošljava oko 850 ljudi iz Srbije, HTEC je u protekle dve godine porastao čak četiri puta, a nova akvizicija pomoći će im da transformišu tržište i upotpune postojeće inženjerske kompetence HTEC-a, dok će zaposlenima pružiti priliku za razvoj, ali i otvoriti nove prilike za inženjere u Srbiji i mogućnost ostanka u zemlji.

    XIAOMI – BROJ JEDAN U SRBIJI

    Vest na koju sam posebno ponosan svakako je to da je u proteklom, trećem kvartalu Xiaomi „broj 1” u Srbiji, prema podacima IDC-a. Podaci se odnose na „sell in”, odnosno na broj telefona koji je Xiaomi isporučio na tržište Srbije.

    Globalna ekspanzija kompanije Xiaomi, kao i transformacija u nove maloprodajne kanale, bila je važna pokretačka snaga koja je omogućila kompaniji ovako velike uspehe na mnogim svetskim tržištima, pa i na tržištu Srbije. Xiaomi je posvećen inovacijama i stalnoj komunikaciji sa Xiaomi zajednicom u Srbiji. Otvaranjem prodavnica širom naše zemlje i inovacijama koje svima pružaju najsavremenije pametne uređaje po pristupačnim cenama uspeli smo da steknemo odanost zajednice, što je Xiaomiju, kao brendu, uvek na prvom mestu.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE