Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Grand Kopaonik: Novi život najpoznatijeg hotelskog brenda

    Analizirali smo ime i brend Grand kroz najrazličitije pojavne oblike i ideje koje u sebi nosi. Uzeli u obzir nasleđe, kompleksnu ponudu i iskustva koje pruža, lokalno i internacionalno okruženje, ali i navike, želje i potrebe njegovih vernih gostiju. Upravo su oni i njihova očekivanja bili glavni uzor za razvoj novog brenda i vizuelnog identiteta

    Voleli to ili ne voleli, svi imamo specifične odnose prema brendovima. Na mnogo načina prisutni su i utiču na naš životni stil na dnevnom nivou. Ipak, taj dinamičan odnos sklon je stalnim promenama. Shvatanje savremenog trenutka, želja i potreba za promenom i unapređenjem imperativ je koji veliki brendovi imaju kako bi ostali u neposrednom kontaktu sa svojim korisnicima.

    To je priča i o hotelu Grand Kopaonik, decenijskom simbolu jedne planine i brendu koji je već duboko utkan u način življenja, poimanje luksuza i prestižnog statusa u kolektivnom „majndsetu” njegove ciljne grupe. Brendu koji promenu shvata i prihvata kao prirodan tok razvoja svoje grandiozne misije da se svaki gost ovde upozna sa najlepšim epizodama svog života.

    Fenomenologija „common sensea” je tu da nam neke koncepte približi i objasni bolje nego što zvanični način to zahteva. Grand kao simbol Kopaonika, referentna tačka susreta i raskrsnica svih puteva na planini. U brendiranju se uvek traži pojednostavljenje koncepata kako bi se bolje razumele poruke i brend lakše približio publici. Veran svojim počecima i tradiciji, Grand je utkao neophodnu dozu savremenosti, ali i viziju budućnosti u svoj brend, u osećanje koje nosi samo pominjanje imena. Ime koje ima takvu tradiciju i nosi brojne asocijacije u sebi moralo je dobiti i novi vizuelni izraz, koji je primarni nosilac svake vizuelne ali i govorne poruke.

    Analizirali smo ime i brend Grand kroz najrazličitije pojavne oblike i ideje koje u sebi nosi. Uzeli u obzir nasleđe, kompleksnu ponudu i iskustva koje pruža, lokalno i internacionalno okruženje, ali i navike, želje i potrebe njegovih vernih gostiju. Upravo su oni i njihova očekivanja bili glavni uzor za razvoj novog brenda i vizuelnog identiteta.

    Kao i uvek, najbolje ideje su jednostavne. Tako je ideja novog logotipa bila jednostavna, pametna i razoružavajuća.

    Vrh slova „A” može se poistovetiti sa vrhom planine, ispod koje se hotel nalazi, ali i simbolički ono predstavlja sâm vrh, najbolje od Kopaonika. „Izvlačenje” vrha slova „A” dalo je neophodnu karakterizaciju logotipu i utkalo sve vrednosti koje hotel može da pruži svom gostu – od materijalnih do semiotičkih. Od vrhunskog tretmana do ideje da je to mesto sa kojim može da se poveže i koje daje sjaj sopstvenim životnim očekivanjima.

    Tema suptilnog luksuza na svakom koraku postala je mantra kojom smo se rukovodili pri kreiranju kompletnog izražaja brenda. Od glavnih komunikacija u hotelu i oko njega, preko brendiranja, imenovanja i vizuelnog stimulansa restorana i barova, do reflektovanja potpunog uživanja u spa i velnes sadržajima – svaki detalj je morao da funkcioniše besprekorno. Boje, teksture, taktilni elementi, zvuk i muzika predstavljali su delove jedne celine koja diše i ponaša se u skladu sa reputacijom, koja se godinama stvarala. Te živo osmišljene komunikacijske tačke tu su da prikažu brend i njegovu ponudu u punom sjaju – brend koji besprekorno funkcioniše i živi svoj život, i to život na vrhu!

     

    Kreativni tim na projektu rebrendinga hotela Grand Kopaonik Coba & Associates Marketing i komunikacije MK Resort

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE