Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Gugl vas štiti od bespotrebnog nerviranja

    Nakon godinu dana priprema, Google je konačno krenuo u bitku s oglasima na web stranicama za koje misli da bi mogle da živciraju korisnike.

    Kako piše Telegram.hr Chrome će automatski blokirati reklame koje ne zadovoljavaju njihove kriterijume o kvalitetu. Time će se iskustvo pretraživanja interneta pomalo promeniti, ali, ipak, ova vest ne znači da klasični Adblockeri postaju suvišni.

    U aprilu prošle godine, Google je najavio da će integrisati neki oblik blokiranja reklama u svoj brauzer, koji će biti uključen svim korisnicima. Od tada, Google je postepeno uvodio tu funkciju, počevši s mogućnošću utišavanja videa koji se automatski pokreću na veb stranicama. Google od sada na snagu stavlja mnogo rigoroznija pravila koja će se odnositi na sve veb stranice.

    Uz Facebook i druge teh kompanije, Google je član “koalicije za bolje reklame” (Coalition for Better Ads).

    Ta industrijska grupa sprovodi istraživanje o tome koji oblici internet oglašavanja najviše nerviraju ljude. Nakon istraživanja, oformili su popis od dvanaest tipova veb oglašavanja koje bi oglašivači u idealnom slučaju trebalo da izbegavaju. Upravo će tu listu Google Chrome implementirati u svoje filtere, kako bi blokirao loše reklame.

    Izvor: Telegram.hr, Nedeljnik

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE