Hajde da imamo vremena! - BIZlife

Prijavite se na naš newsletter "PREGLED DANA"

    Hajde da imamo vremena!

    Za sve dobro je potrebno vreme. Pa tako je i za kafu. Šoljica prave domaće kafe traži vreme da je pripremimo i da u njoj uživamo. I baš zato volimo da je pijemo u društvu jer znamo koliko je danas vreme važna valuta i upravo ti trenuci koje posvetimo kuvanju kafe i ispijanju sa dragim ljudima predstavljaju savršen mali „beg” od ubrzane svakodnevnice.

    Više je nego jasno da danas svi brzo živimo, da dan merimo često u sekundama, ali i da nam vreme ponekad odlazi na pojedine stvari koje i nisu toliko bitne.

    „Nemam vremena” je postala uzrečica, postala je slogan sadašnjeg vremena, makar se to odnosilo na stvarne obaveze ili na gledanje u ekrane.

    Čak je i zajednička kafa postala gubljenje dragocenog vremena.

    A upravo su ti trenuci provedeni u druženju sa porodicom i prijateljima, kada usporimo i zastanemo, kada se „ima vremena za kafu“, ono što nas ispunjava, ono što čini život lepšim i nas srećnijim.

    Zato, hajde da se podsetimo šta su bitne stvari u životu. Da definišemo prioritete. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe.

    Danas, možda i više nego ikada pre, treba da uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi. Ti trenuci uživanja, trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, koji čine život lepršavijim i manje stresnim.

    „Velika je radost i zadovoljstvo biti deo nove kampanje Grand kafe. Posebno zbog savršenog odabira teme koja okupira svakodnevicu svakog od nas. Kako osvojiti vreme, zaustaviti suludi ritam, naći trenutke predaha i čistog užitka? Trenuci ispijanja kafe jesu naša utočišta zadovoljstva i spokoja, a Grand kafa nas svojom novom kampanjom upravo podseća na to“, kaže naša glumica Nataša Tapušković.

    Sličnog razmišljanja je i Gordan Kičić.

    „Bila mi je čast i zadovoljstvo da sarađujem sa brendom Grand kafa. Pogotovo što je cela kampanja osmišljena i napravljena za dobru stvar, a to je da moramo da nađemo vremena za sve ono što nam život čini lepšim, srećnim, ispunjenijim. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe“, napominje Gordan Kičić.

    Zato hajde da danas ne bude samo jedan gutljaj na brzinu. Hajde da imamo vremena i uživamo u kafi sa nekim koga volimo!

    Zakuvajte Grand kafu i pogledajte novu reklamnu kampanju OVDE.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE