Hilton Belgrade: Prvi izbor gostima iz inostranstva

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Hilton Belgrade: Prvi izbor gostima iz inostranstva

    Aleksandar Vasilijević, generalni direktor, Hilton Belgrade

    Ono čime se hotel Hilton Belgrade ponosi jesu upravo zaposleni, koji su odmah nakon proglašenja pandemije usvojili i sprovodili sve nove procedure i omogućili dodatne standarde kada je reč o higijeni i preporučenim merama. Pored perfektne usluge, savršenih ukusa i udobnosti, osećaj bezbednosti i higijena celokupnog hotelskog prostora gostima su sada važniji nego ikada pre

    • Iako je nezahvalno upoređivati koja industrija je najviše pogođena krizom izazvanom koronavirusom, nesumnjivo je da su hotelijeri jedni od onih koji su najjače osetili udar pandemije. Da li je prilagođavanje postalo potreba u „novoj normalnosti” i koji je odgovor hotela Hilton na nove okolnosti?

    Internacionalni hotelski lanci, kojima pripada i hotel Hilton Belgrade, oduvek su imali izuzetno visoke standarde kada su u pitanju higijena i bezbednost gostiju. Međutim „nova normalnost” ili, bolje rečeno, realnost koju sada živimo sve nas je primorala da te standarde podignemo na još viši nivo.

    Ako je gostima i do sada bila važna čistoća prilikom izbora hotela, sada će taj faktor biti ono što će odlučivati koju će destinaciju ili koji smeštaj gost izabrati.

    Ono čime se hotel Hilton Belgrade ponosi jesu upravo zaposleni, koji su odmah nakon proglašenja pandemije usvojili i sprovodili sve nove procedure i omogućili dodatne standarde kada je reč o higijeni i preporučenim merama. Pored perfektne usluge, savršenih ukusa i udobnosti, osećaj bezbednosti i higijena celokupnog hotelskog prostora gostima su sada važniji nego ikada pre.

    S druge strane, situacija koju bih istakao kao odgovor hotela na novonastalu situaciju, a koja je učinila da se osećam ponosno, jeste to što smo uspeli da održimo tim na okupu. Uprkos značajno smanjenom obimu posla, broj zaposlenih se od početka krize nije smanjivao. Članovi tima čine integralni deo svake uslužne delatnosti, ali za hotelijersku industriju tim ima i dodatnu vrednost, jer su zaposleni hotela razlog zbog kog nam se gosti vraćaju. Oni su ti koji stvaraju osećaj dobrodošlice, koji operativno i strpljivo odgovaraju na zahteve gostiju i čine hotelsku atmosferu toplom i prijatnom.

    • Imajući u vidu da je Hilton, zbog svoje lokacije, prvenstveno biznis hotel, kao i da još uvek nije izvesno da će se putovanja, i turistička i poslovna, vratiti na staro u dogledno vreme, šta je to što bi se moglo definisati kao prednost koju vi nudite svojim gostima? 

    Tačno je da je hotel pretežno prepoznat kao hotel za poslovni svet, te su i smeštajni kapaciteti i konferencijski prostori pravljeni prvenstveno sa ovim zahtevom, ali kako se Hilton Belgrade nalazi u samom centru grada, grada koji je postao veoma popularna destinacija turista željnih novih iskustava, hotel u ponudi ima dva restorana, veliku baštu i spa centar, što ga čini više nego interesantnim gostima koji u Beograd dolaze kao turisti.

    Glavna promena koju je pandemija donela našem poslovanju jeste to što smo, imajući šta da ponudimo, komunikaciju usmerili ka domaćim gostima i lokalnom tržištu. Hilton Belgrade, kao hotel za sve, tokom cele godine imao je različite ponude restoranskih i spa usluga, poput nedeljnog branča, spa paketa, paketa za specijalne prilike, matinea vikendom… „SkyLounge”, rooftop restoran i bar, postao je „place to be” i izdvojio se u ne maloj beogradskoj konkurenciji barova i restorana upravo izvrsnom ponudom azijskih specijaliteta i autentičnih koktela.

    U skorijoj budućnosti očekujemo veliki iskorak u poslovanju, na osnovu popularnosti destinacije i trenda vakcine i revakcinacije. Svakodnevno radeći na unapređenju standarda usluge, želimo da nakon otvaranja granica budemo prvi izbor gostima iz inostranstva.

    • Vi ste poziciju generalnog direktora preuzeli u vrlo izazovnom trenutku, u martu prošle godine. Koji cilj ste zadali sebi, a koji Hiltonu za ovu godinu? 

    Cilj koji sam zadao svom timu jeste, svakako, da opravda kvalitet koji je gradio prethodne tri godine na domaćem tržištu i više od 100 godina na svetskom. Poverenje, briga o gostima i ispunjenje očekivanja da će kod nas dobiti uvek „ono malo više”, zbog čega će se rado vraćati – glavni je zadatak našeg tima.

    Moj lični cilj i Hiltonov cilj poprilično su neodvojivi, ali ako bih morao da izdvojim jedan lični cilj, onda bi on bio da, kao generalni direktor koji je rođen i živi na ovim prostorima, svojim znanjem i dugogodišnjim iskustvom odgovorim svim izazovima koje nosi hotelski biznis inače, ali i u jednom ovakvom momentu. Smatram da je pravi recept za sjajne rezultate poštovanje načela koje Hilton, kao veoma prepoznatljiv brend, gradi, uz zaokret ka lokalnim ukusima i običajima.

    Ljudi znaju šta da očekuju kada zakorače u Hilton, a ono čime bi trebalo da ih očaramo jeste Hilton na beogradski način.

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE