Hörmann Serbia: Kvalitet bez kompromisa

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Hörmann Serbia: Kvalitet bez kompromisa

    Jedini smo tržištu ponudili proizvod za pametne kuće koji u sebi objedinjuje neograničen broj sličnih proizvoda drugih dobavljača – Homee Brain Cube, pomoću kojeg možete mobilnim telefonom da upravljate svim uređajima u kući, a kojima inače upravljate njihovim pojedinačnim daljinskim upravljačima

    Nemački proizvodni gigant Hörmann u svetu je sinonim za industrijska i garažna vrata, a poslovnicu na tržištu Srbije otvorili su pre jedne decenije. Kada je reč o planovima, imaju samo dugoročne i, kako kaže direktor kompanije Hörmann Serbia Bojan Simović, došli su u Srbiju da bi ovde i ostali.

    • Hörmann grupa je porodična kompanija koju sada već vode unuci i praunuci osnivača firme. Koji su principi i vrednosti vaše kompanije?

    „Kvalitet bez kompromisa” osnovni je postulat koji je postavio osnivač kompanije, August Hirman (August Hörmann), i po kojem ova kompanija funkcioniše i stvara već punih 85 godina. U svojoj branši proizvodimo najkvalitetnije proizvode na tržištu, jer se u našim fabrikama proizvodni program stalno unapređuje i usavršava, kako bismo našim kupcima uvek mogli da ponudimo bolji proizvod. Mi smo svetski lider u proizvodnji garažnih i industrijskih vrata, ali i motora i ostale prateće opreme, zahvaljujući stalnom, višedecenijskom rastu, koji je u znaku inovacija.

    • U Srbiji trenutno posluje oko 400 nemačkih kompanija, a među njima je, već duže od decenije, i Hörmann Serbia. Kako je izgledao vaš put prilagođavanja ovdašnjem tržištu?

    Kompanija Hörmann je na tržištu Srbije već skoro pune dve decenije. Pojedine firme sa domaćeg tržišta odavno su prepoznale naš kvalitet, pa su počele da uvoze proizvode Hörmann za dalju prodaju. Rukovodstvo kompanije je, s druge strane, prepoznalo potencijal tržišta u Srbiji i odlučilo da otvori svoje predstavništvo ovde, kako bismo bili bliži i tržištu i kupcima. Tako je, pre deset godina, zvanično započela sa radom naša kancelarija u Srbiji.

    Posedujemo i izložbeni prostor, kao i lager naših proizvoda, a ono na šta smo veoma ponosni jeste naša mreža distributera. Često umem da kažem da smo jaki onoliko koliko su jaki naši distributeri. Trudimo se da ulaganjem u obuku naših prodavca i tehničara odgovorimo brzo i što kvalitetnije na zahteve tržišta.

    ==============================================================================================

    Spoj dve ljubavi  

    Recite nam nešto više o svom profesionalnom putu. Nije slučajnost to što radite baš u nemačkoj kompaniji? — Neraskidivo sam vezan za Nemačku. Tamo sam rođen, išao sam nekoliko godina tamo u školu, odrastao sam u kući u kojoj se govorio nemački, diplomirao na Katedri za germanistiku, pohađao sam razne seminare u Nemačkoj, a radno iskustvo počeo da stičem u filijali jedne druge velike nemačke kompanije. Ovog meseca se navršava tačno 10 godina kako sam u kompaniji Hörmann Serbia. Ali nema ništa lepše od toga kada radite u svojoj zemlji, u Srbiji, gde možete sva znanja koja ste sticali da primenite. Ja imam sreću da sam spojio dve ljubavi, prema dve zemlje, i Srbiji i Nemačkoj.

    ==============================================================================================

    • Nemački proizvodi su uvek sinonim za kvalitet. Međutim, kupci, neretko opravdano, sumnjaju u to da su proizvodi za naše tržište pravljeni po istim standardima kao za tržište Evropske unije. Da li su vaši proizvodi potpuno isti i u Nemačkoj i u Srbiji?

    U našim evropskim fabrikama, a ima ih 28, proizvode se samo prvoklasni proizvodi, koji se ne prilagođavaju pojedinačnim tržištima. Kada vrata ili motor siđu sa proizvodne linije i kada se uskladište, niko se ne bavi time da li će ta vrata biti isporučena kupcu u Nemačkoj ili negde drugde. Artikal i kvalitet su za sva tržišta isti. Razlika u brojevima pojedinih artikala samo je u uputstvu za upotrebu koje se pakuje uz proizvod, a na jeziku je zemlje iz koje kupac dolazi.

    • Poslednjih godina u Srbiji se dešava pravi „građevinski bum”, gradi se sve više stambenih, ali i industrijskih kvadrata. Da li arhitekte i preduzimači prepoznaju kvalitet i da li vam se obraćaju za savete i personalizovana rešenja?

    Za projektne i građevinske firme koje su imale priliku da ugrađuju naše proizvode i uvideli njihov kvalitet – preferencijalni smo partner za svaki sledeći projekat. Možda su naši proizvodi malo skuplji od konkurentnih proizvoda, ali kada se uporedi vreme eksploatacije naših proizvoda sa njihovom cenom, mi smo, definitivno, najpovoljniji dobavljači na tržištu. Puno pažnje posvećujemo saradnji sa arhitektama, jer su oni prvi korak u realizaciji bilo kog projekta. Upravo zato smo u našoj kompaniji oformili posebno odeljenje, koje je u neprekidnoj komunikaciji sa njima i pruža im svu neophodnu logističku i stručnu pomoć. Naš tim ih upoznaje sa karakterom i posebnom funkcijom svakog našeg proizvoda, kako bi ih arhitekte implementirali u svojim projektima na što bolji način. Koliko je značajna saradnja sa arhitektama, vidi se po tome što naše kolege iz Nemačke više godina zaredom osvajaju nagradu Architects’ Darling Award u kategoriji vrata.

    • Trend u svetu, a odnedavno i kod nas jesu „smart home” rešenja. Da li su i proizvodi Hörmann prilagođeni ovakvim rešenjima?

    Kao proizvođač koji želi tržištu da ponudi sve proizvode iz jedne ruke, ne samo da smo se prilagodili već smo otišli i korak dalje. Jedini smo tržištu ponudili proizvod za pametne kuće koji u sebi objedinjuje neograničen broj sličnih proizvoda drugih dobavljača.

    Reč je o proizvodu Homee Brain Cube, pomoću kojeg možete, na primer, mobilnim telefonom da upravljate svim uređajima u kući, a kojima inače upravljate njihovim pojedinačnim daljinskim upravljačima. Smatramo da je unapređenje komfora naših korisnika veoma važno, pri čemu nove tehnologije sve više imaju velikog udela u tome. Zaista smo ponosni na ovaj naš proizvod.

    • Ova godina je poremetila mnoge poslovne planove. Da li ste zadovoljni rezultatima za 2020. godinu? Kakve kratkoročne i dugoročne poslovne planove vaša kompanija ima u narednom periodu?

    Godina jeste bila teška za mnoge poslovne branše, međutim, u građevinarstvu se radilo i više nego proteklih godina. Postigli smo i više nego što smo planirali za ovu godinu.

    Naš tim čine sjajni mladi ljudi i pravi profesionalci u svom poslu, veoma su motivisani i željni kako svog ličnog usavršavanja i napredovanja, tako i napredovanja našeg poslovanja. Zahvaljujući njima su i ostvareni tako dobri rezultati. Radićemo i dalje na jačanju prepoznatljivosti našeg brenda i njegovog približavanja kupcima. Naši građani se neopravdano plaše, jer misle da je jedan ovako kvalitetan proizvod preskup. Kada je reč o planovima, imamo samo dugoročne – došli smo u Srbiju da bismo ovde i ostali. 

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Hörmann

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE