Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Imate li i vi svoje omiljene leviske? Sada mogu biti kao nove!

    „Volite ono što nosite i živite duže s tim“, kaže Ričard Huren, potpredsednik maloprodaje za kompaniju Levi’s Europe.

    Pod tim misli na najnoviju održivu inicijativu najpoznatijeg svetskog proizvođača džinsa, koja podstiče kupce da udahnu novi život starim farmerkama. Na taj način žele da smanje i preteranu prouzvodnju džinsa i bacanje odeće.

    Ključni fokus projekta su popravka, reimaginacija i recikliranje. Brend poziva kupce da uz pomoć krojača i stručnih ljudi u koncept prodavnici Levi’s Haus u Sohou, osveže svoj omiljeni par džinsa. U sklopu ove usluge moguće je farmericama dati novi život, uz pomoć sređivanja šavova, raznih zakrpa, čime se potencijalno dobija i novi dizajn.

    Moguće je i u potpunosti prekrojiti odevni predmet u, na primer, šešire ili torbe.

    Nije tajna da proizvodnja džinsa ima destruktivan uticaj na planetu. Prema Fashion Revolution-u, da bi se napravio samo jedan par farmerki potrebno je oko 9.500 litara vode. Sve više modnih brendova pronalazi put do održivog dizajna te u protokole ugrađuju nove etape koje će im pomoći u smanjenju proizvodnje otpada i opšteg gomilanja kolekcija.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE