Influenseri od sada po zakonu moraju da naglase koje fotografije su FOTOŠOPIRANE

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Influenseri od sada po zakonu moraju da naglase koje fotografije su FOTOŠOPIRANE

    Norveška je usvojila zakon koji nalaže da kreatori sadržaja otkrivaju kada retuširaju ili dodaju filter na fotografiju.

    Svaka fotografija na kojoj su „oblik, veličina ili koža tela promenjeni retuširanjem ili drugim manipulacijama“ mora biti označena kao uređena, navodi se u zakonu.

    Pored oglašivača, zakon takođe predviđa da poznate ličnosti i uticajne osobe na društvenim mrežama (influenseri) moraju da označavaju izmenjene slike ako su plaćene ili ako na neki način imaju koristi od objave.

    Uređivanje fotografija dovodi do „socijalne nesigurnosti, pogrešne slike, niskog samopoštovanja“ i „doprinosi pritisku kada je izgled u pitanju“, saopštilo je norveško Ministarstvo za decu i porodicu.

    Cilj zakona je da stavi poseban akcenat na to kako su žene prikazane u društvu i kako to doprinosi nesigurnosti.

    „Nadam se da će ta mera dati koristan i značajan doprinos suzbijanju negativnog uticaja koji takvo oglašavanje ima, posebno na decu i mlade“, saopštilo je ministarstvo o zakonu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE