Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Istraživanje: 89% ispitanika smatra da iza svakog novog proizvoda na tržištu moraju da stoje rigorozne naučne provere

    Nastavljajući da zagovara veću transparentnost, objektivnu procenu naučnih rezultata i otvorenu debatu na temu bezdimnih alternativa cigaretama, kompanija Philip Morris International objavila je novu Belu knjigu „Unsmoke Your Mind: Pragmatični odgovori na teška pitanja, za budućnost bez duvanskog dima“ .

    Istraživanje, objavljeno u ovom dokumentu, pokazuje da čak 87 odsto ispitanika veruje da bi prilikom formiranja propisa „zakonodavni organi i institucije javnog zdravlja trebalo da razmotre aktuelne naučne dokaze koji se odnose na e-cigarete i duvanske proizvode koji zagrevaju a ne sagorevaju duvan“.

    Iako su u kompaniji saglasni da je potpuni prestanak pušenja najbolje rešenje, realnost je da postoje milioni odraslih pušača koji bi, u nedostatku bolje alternative, nastavili da puše. Nauka i tehnologija dugi niz godina su radile na razvoju boljih alternativa, kojima odrasli muškarci i žene treba da imaju pristup, a zarad unapređenja opšteg javnog zdravlja.

    „Devet od deset ispitanika, odnosno 89 odsto, saglasno je da proizvođači, pre nego što na tržište izađu sa e-cigaretama i uređajima za zagrevanje duvana, moraju sprovesti rigoroznu naučnu proveru svojih proizvoda“, još jedan je pokazatelj u ovom istraživanju, koje je Povaddo institut sproveo u 14 zemalja.

    „Bezdimne alternative cigaretama su realističan pristup rešavanju problema pušenja“, rekao je Jacek Olzak, generalni direktor operacija kompanije Philip Morris International. „U vreme kada poverenje u institucije širom sveta opada, nauka i činjenice bi trebalo da budu osnov za donošenje odluka. Za Philip Morris od ključnog je značaja transparentnost u deljenju nauke koja stoji iza ove vrste proizvoda, čineći je otvorenom za sve – od donosioca odluka, preko naučnika, akademskih institucija, do opšte javnosti.“

    Unsmoke Your Mind je nastavak globalne incijative Unsmoke Your World koju je duvanski gigant pokrenuo u 2019. godini. Za razliku od prošlogodišnje inicijative, koja je bila usmerena na odrasle pušače, nepušače, njihove porodice i prijatelje, Unsmoke Your Mind ključne poruke budućnosti bez duvanskog dima adresira ka donosiocima odluka i institucijama javnog zdravlja.

     

     

     

     

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Philip Moris

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE