"Izazovi koji postavljaju pravac za budućnost poslovanja"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    “Izazovi koji postavljaju pravac za budućnost poslovanja”

    Godina iza nas je u svakom smislu bila puna izazova i zahtevala od kompanija i kompletne srpske privrede pronalaženje mehanizama brzog prilagođavanja i pravovremene reakcija iz dana u dan. Jedino na taj način bilo je moguće održati poslovanje i ići u susret novoj poslovnoj godini koja će, shodno okolnostima, i sama imati svoje izazove.

    Kompanija Forma Ideale nije imala problem da se prilagodi novim uslovima poslovanja, jer im je pomno praćenje aktuelnih trendova i zahteva tržišta kako u Srbiji, tako i u svetu, omogućilo da spremno dočekaju izazove. Kako je 2020. Forma Ideale obeležila 25 godina postojanja, i iako su u poslovnom planiranju već na putu za narednih 25 godina i razmatraju nove investicione planove, smatraju da je kriza izazvana aktuelnom epidemiološkom situacijom celu industriju postavila pred veliki ispit, kako u načinu poslovanja, odnosu prema potrošačima, zaposlenima i njihovim porodicama, tako i prema aktivnostima u zajednici.
    Na temu da li izazovi doprinose ili odmažu uspešnom poslovanju, kao i da li su izazovi ti koji postavljaju pravac budućem poslovanju, razgovarali smo sa Aleksandrom Ružeskovićem, direktorom marketinga u kompaniji Forma Ideale.

    Forma Ideale uspešno posluje i na svetskom tržištu, na 4 kontinenta i u 56 zemalja

    Retko koja kompanija u Srbiji, u industriji nameštaja, kao brzorastućoj grani privrede, može danas da nabroji 56 izvoznih tržišta na četiri kontinenta, 38 maloprodajnih salona u zemlji i više od 2,5 miliona paketa pločastog nameštaja proizvedenih na godišnjem nivou. Čak 80 odsto proizvodnje se izvozi, a učešće izvoza Forma Ideale u ukupnom srpskom izvozu nameštaja, prema poslednjem objavljenim podacima relevanatnih institucija, dostiže 21 odsto.

    Kao ilustracija poslovnog uspeha kompanije, možda najviše govori podatak o investicionom partnerstvu sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), poslednjih 11 godina, čime je Forma Ideale postala multinacionalna kompanija.

    Zaposleni su glavni pogon svake uspešne kompanije

    U poslovnom svetu poznata je činjenica da je kompanija snažna onoliko koliko su jaki njeni zaposleni. U izazovnim vremenima, kad je brzina prilagođavanja i spremnost na promene jedan od najvažnijih momenata u poslovanju, briga o zaposlenima je prioritet.

    U godini u kojoj je obeleženo četvrt veka poslovanja, akcenat je na 1.700 zaposlenih (što je 10 odsto ukupnog broja angažovanih u srpskoj industriji nameštaja), koji osmišljavaju, proizvode i distribuiraju više od 600 artikala iz programa pločastog i tapaciranog nameštaja.

     

    Poverenje, stabilnost i zajednički rast su ključne prednosti koje idu u prilog Forma Ideale. To potvrđuje i činjenica da su 343 zaposlena više od 10 godina deo ove kompanije. Samo u poslednjih pet godina broj zaposlenih je povećan za 33 odsto, uključujući i 2020. godinu. Čak i u ovoj godini, kada je veliki broj kompanija morao da smanji broj radnika, Forma Ideale je nastavila da raste i uvećava tim koji „pobeđuje“ sa kadrovima različitih profila, za čim se ukazala potreba.

    24/7 u službi svojih potrošača i svih “digitalnih” zahteva

    Maloprodajna mreža od 38 salona prostire se u više od 30 gradova širom Srbije, ali kako bi proizvodi zaista postali dostupni svima, Forma Ideale već dugi niz godina prati sve potrebe savremenih kupaca. Još 2011. godine počela je sa radom prva internet prodavnica nameštaja u Srbiji, a koja je u vremenima u kojima živimo pokazala svoju svrsishodnost i omogućila svima koji žele da nameštaj kupe putem onlajn prodaje, bezbedno, ne izlazeći iz svog doma.

    Pored internet prodavnice, aktivna je i aplikacija za opremanje doma, ali i druga atraktivna kreativna rešenja u okviru kreativnog haba, poput bloga, vloga, ali i društvenih mreža koje su po rejtinzima izuzetno pozicionirane po broju poseta i pratilaca. Zahvaljujući besplatnoj Android i Epl aplikaciji za pomoć i podršku pri kupovini i uređenju enterijera, kupci mogu i da vide kako se odabrani komad nameštaja uklapa u njihovom domu. Kao podrška onternet prodavnici snimljena su i video uputstva za sklapanje više od 300 artikala, u cilju uštede vremena kupaca i olakšane internet kupovine.

    U prilog važnosti postojanja ovakvog kreativnog virtuelnog haba ide i to da je, prema glasovima potrošača, u konkurenciji od oko 1000 domaćih brendova i proizvoda u 27 kategorija, kompanija Forma Ideale dobitnik nagrade „Moj izbor“, kao omiljeni domaći brend među korisnicima interneta u 2020. godini.

    ==============================================================================================

    Prijatelj zajednice u svim uslovima i prilikama

    Forma Ideale nije samo kompanija koja se bavi proizvodnjom i prodajom, već je i jedna od vodećih društveno odgovornih kompanija u Srbiji i odgovoran je član zajednice koji svake godine sve veći procenat profita opredeljuje za tu namenu, brojeći preko 300 donatorskih aktivnosti.

    Zahvaljujući ovakvom pristupu socijalno osetljivim temama i zajednicama, kompanija Forma Ideale je još 2014. godine ponela priznanje „VIRTUS“, na polju socijalnog uključivanja izbeglih i interno raseljenih ljudi, u okviru projekata realizovanih u saradnji sa Komesarijatom za izbeglice i migracije Republike Srbije.

    I svoj veliki jubilej, 25 godina postojanja, kompanija je obeležila akcijom pošumljavanja, tokom koje je zasađeno po 25 sadnica u gradovima širom Srbije, a koja doprinosi buđenju ekološke svesti i odgovornosti ulaganja u zdravije okruženje za generacije koje dolaze.

    ==============================================================================================

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE