Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    IZJAVA DANA: Reklama smrti u vreme „kovid“ religije

    Reditelj Jagoš Marković, koji je na scenu Malog pozorišta „Duško Radović“ postavio komad „Čarobnjak iz Oza“, kaže da je velika odgovornost šta se daje publici, a posebno kada se radi za decu i naročito u ovo vreme, kako je nazvao „kovid religije“.

    Živimo u vremenu novouspostavljene kovid religije koje se gnušam, jer prevazilazi oblike pandemije i stvarno postaje religija, ludilo. I kad pomislim da deca gledaju izbezumljene odrasle koje plaše mediji i razni stručnjaci, naročito sam imao potrebu da deci damo ohrabrenje i podršku za život i veru u pobedu. Jer, život je radost. Ne može se živeti u strahu po onoj „boj se ovna, boj se govna“, kad će se onda živeti? A od straha se umire. Pa taman da nas svaki dan po jednog streljaju, pravili bismo i našli neku vedrinu i hrabrost, nešto naše pravo da pružimo deci, a ne samo da sejemo paniku kao što radite prvo vi mediji, a da ne pričam o ostalima. Zna se šta je informisanje, a šta reklama smrti, a ona je u prvom planu kako uključiš televizor.

    Izvor: Nova.rs

    Foto: screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE