Kako do boljeg KORISNIČKOG ISKUSTVA: Da s klijentom kliknete na prvu

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako do boljeg KORISNIČKOG ISKUSTVA: Da s klijentom kliknete na prvu

    Konstantno unapređenje korisničkog iskustva važno je za svaku kompaniju, ali je u velikoj meri presudno kada se radi o industriji finansijskih usluga

    Klijenti su srž svakog posla. Zadovoljni klijenti pomažu u izgradnji kredibiliteta i doprinose razvoju poslovanja – istraživanje pokazuje da će 77% kupaca verovatno preporučiti kompaniju prijatelju ukoliko su imali pozitivno iskustvo.

    Zato bi fokus na zadovoljnog klijenta trebalo da bude glavni prioritet, jer današnji potrošači ne kupuju samo proizvode ili usluge – oni se sve više opredeljuju na osnovu identifikacije sa vrednostima kompanije i iskustvom koje ona nudi, što potvrđuju i brojna istraživanja.

    Stoga, ako želite da zadržite postojeće, ali i da privučete nove klijente, u svakom trenutku morate da pružite najbolje korisničko iskustvo. Evo koje četiri strategije vam u tome mogu pomoći:

    Tražite povratne informacije

    Da biste pružili izvrsnu korisničku uslugu, prvo morate da razumete njihove potrebe, iskustva i probleme. Svojim klijentima treba da stavite na raspolaganje više kanala za dobijanje njihovih povratnih informacija. To možete učiniti putem telefonskih anketa, ili putem obrazaca za povratne informacije koji se šalju e-poštom. Osim anketa, takođe je koristan sistem za žalbe, koji će vašim klijentima omogućiti da pokrenu pitanja koja su im važna.

    Unapredite svoj tim za korisničku podršku

    Poboljšanje korisničke usluge započinje izgradnjom jakog tima za korisničku podršku. Angažujte i obučite profesionalce sa adekvatnim veštinama i znanjima. Nijedan kompjuterski „alat“, niti softver, neće nadoknaditi nedostatak kvalifikovane radne snage.

    Koristite CRM platforme

    Mnoge kompanije se bore da uspostave efikasnu koordinaciju između različitih timova, što često dovodi do nezadovoljstva kupaca. Da bi prevazišli ovaj problem, preduzeća se oslanjaju na  pametne CRM platforme. Upotreba CRM sistema obezbeđuje jasan pregled klijenata, odnosno, organizovane informacije o kompletnoj interakciji sa klijentom, dostupne na jednom mestu i u svakom trenutku, što je važno za uspostavljanje visokih standarda korisničke usluge.

    Iskoristite višekanalno servisiranje

    Bitan segment u svakom poslovanju jeste omogućavanje kupcima pristup uslugama sa više kanala, a da istovremeno uživaju u istom kvalitetu usluge. To je posebno važno kada se radi o industriji finansijskih usluga.

    Digitalizacija i skraćivanje poslovnih procesa može umnogome uticati na odluku klijenta ko će i na koji način brinuti o njihovom novcu. Stoga je ključno da digitalni bankarski proizvodi i usluge budu maksimalno dostupni, prilagođeni krajnjem korisniku, ali i jednostavni za korišćenje kako bi se zadržali postojeći, a istovremeno privlačili novi klijenti.

    Upravo to odlikuje novi način komunikacije Addiko banke sa svojim i potencijalnim klijentima – „Aisitirana prodaja“

    Kada razmišljamo o podnošenju zahteva za kredit, uglavnom nas interesuje visina mesečna rate, trajanje otplate kredita, kao i kamate. Sama pomisao na odlazak u ekspozituru i čekanje, samo da bismo dobili ove informacije, često je korak ka odustajanju ili odlaganju ovakve odluke.

    Sada, jednostavnim klikom na portalu Addiko banke, klijent odlazi na stranicu sajta gde može da odabere koliko mu novca treba i na koliko rata bi ga otplaćivao, nakon čega automatski dobija sve detaljne informacije o kreditu i načinu otplate.

    Ukoliko mu ponuda odgovara, klijent daje saglasnost za povlačenje izveštaja iz Kreditnog biroa i podnošenja zahteva za kredit bira ekspozituru u kojoj želi da aplicira za kreditni zahtev. U najkraćem mogućem roku, zaposleni iz ekspoziture ga kontaktira u cilju podnošenja zahteva za kredit. Ukoliko je kreditni zahtev odobren, klijent sa potvrdom o primanjima dolazi u izabranu ekspozituru gde potpisuje ostatak dokumentacije i kredit mu se isplaćuje.

    Niko više ne želi, ali i nema vremena da se bavi popunjavanjem hrpe papira, zahteva, kao i beskonačnim čekanjem u ekspoziturama. Stoga maksimalno skraćena procedura Addiko banke, sa samo jednim odlaskom u banku, prilikom čega klijent završava čitavu proceduru, predstavlja idealno poslovno rešenje, a pogotovo  imajući u vidu pandemiju koronavirusa, pri čemu je vrlo važno poštovati bezbednost klijenata.

    Više informacija o novoj usluzi Addiko banke možete pronaći OVDE.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE