Kako je na novom poslu - Marko M. Lazarević, Strauss Adriatic (Doncafé)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu – Marko M. Lazarević, Strauss Adriatic (Doncafé)

    Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili biti veran jednoj firmi?

    U današnjem, izuzetno dinamičnom poslovnom okruženju vrlo je teško dati odgovor na ovo pitanje. Pojava novih zanimanja, kao i novih kompanija na tržištu, nudi pregršt mogućnosti za promene u karijeri. Smatram da je za svakog pojedinca mnogo važnije da bude fokusiran ka jednoj profesionalnoj oblasti – da u njoj nadograđuje znanja i veštine, a za firme da svojim poslovanjem i ukazanim prilikama probude njihovu vernost. Konzervativni pristup vrlo retko proizvodi pozitivne promene, a promene su nam, s vremena na vreme, svima neophodne.

    Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

    Na moju veliku žalost, zbog epidemiološke situacije i režima rada od kuće, prvi radni dan nisam proveo u prostorijama kompanije Strauss Adriatic, već nekoliko koraka dalje od svog kreveta, za radnim stolom i na „Zum” platformi u upoznavanju novog tima. Definitivno mi je nedostajalo fizičko prisustvo u kompaniji, lični kontakt i rad sa novim kolegama, što sam u određenoj meri nadoknadio u prethodnih mesec dana.

    Koji je vaš savet kako se postaviti na novom radnom mestu prema novim kolegama?

    Važno je biti prirodan i imati dobre namere. Izgradnja poverenja je vrlo bitna za uspešno funkcionisanje tima, stoga, iako – kao novajlije u timu – donosimo jednu novu energiju i novi pristup radu, od izuzetne je važnosti slušati iskustva kolega koji su tu duže od vas, prihvatiti nove procedure i vrednosti kompanije. Srećan sam što imam tu čast i privilegiju da budem deo tima koji je sačinjen od izuzetnih profesionalaca i predstavlja dobar spoj iskustva, znanja i izuzetne energije.

    Navedite nam tri razloga kad je, po vašem mišljenju, neophodno promeniti posao.

    Moj najiskreniji savet je: ne čekajte da imate drugi i treći razlog. Važno je biti svestan svojih mogućnosti i osetiti momenat kada dolazi do manjka entuzijazma i zasićenja trenutnim poslom. Tada treba nešto menjati. Neko će reći da je moja odluka o promeni posla u vreme opšte nesigurnosti hrabra, ali ja samo smatram da je to bio jedini ispravan način da nastavim sa svojim profesionalnim razvojem.

    Da li je ova pandemija promenila način poslovanja kada govorimo o načinu komunikacije? Koliko ova pandemija menja i vaš posao?

    Kao neko ko dolazi iz sektora u kome su promene svakodnevica, nije mi bilo teško da se prilagodim i ovoj „novoj realnosti”. Svedoci smo da je pandemija, pored neizvesnosti i straha, definitivno prouzrokovala i veliki broj pozitivnih promena. Promene su možda najočitije u segmentu digitalne transformacije, koji je usko povezan sa poslom kojim se bavim. Pandemija nas je sve lansirala nekoliko godina unapred i naučila da promene moramo da prihvatamo brže. Navešću samo primer otvaranja onlajn prodavnice „Kafa kod kuće” i izuzetne reakcije kolega u marketinškom timu u prilagođavanju poslovanja naših brendova, naročito brenda Doncafe, situaciji kada smo imali uvođenje karantina i ograničavanje kretanja ljudi.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE