Kako je na novom poslu: Miloš Grujić, direktor prodaje, Viceroy Kopaonik

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Miloš Grujić, direktor prodaje, Viceroy Kopaonik

    • Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili biti veran jednoj firmi?

    Po mom mišljenju, to zavisi i od osobe i od samog posla. Lično mi je jako važno da mogu da se razvijam. Ukoliko je moguće da se u istoj firmi uči, napreduje, pogotovo uz dobar tim i dobrog mentora, onda je sasvim logično da postoji ta vernost. S druge strane, svi znamo da nakon dve-tri godine dođe vreme za nešto novo. Menjati posao ili firmu znači da je neko prilagodljiv, snalažljiv i da voli izazove, a svaka takva promena je veliki lični i profesionalni rast. Jedna od najboljih rečenica mi je iz filma „Neobična sudbina Bendžamina Batona”, kada se kaže da nikada nije suviše kasno, tj. rano, da se krene iznova.

    • Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

    Meni je promena prijala i došla u pravo vreme. Mislim da je bio pravi izazov nakon pandemije i posledica koje je ona ostavila na moju industriju. Naravno, daleko od toga da je bilo lako ostaviti prethodni tim i kompaniju, jer zaista su bili sjajni, ali je, jednostavno, došlo vreme za novi korak i nešto novo što treba osvojiti. Prvog dana sam se osećao dobro, ali opet čudno, jer je bilo kao da sam došao u teretanu, na pokretnu traku koja već ide na nekih 12 km i trebalo je samo da uskočim i krenem da trčim. Sada, šest meseci kasnije, ne mogu biti ponosniji što sam se upustio u ovo, kao i na ceo tim, znajući da smo izgurali do kraja i da smo spremni za novu fazu nakon otvaranja.

    • Koji je vaš savet kako se postaviti prema novim kolegama na novom radnom mestu?

    Meni je olakšavajuća situacija što se u našoj industriji svi manje-više znamo, ili bar znamo jedni za druge. Kada sam došao u Viceroy, već sam znao dovoljno ljudi, tako da je tim već bio pripremljen na mene, kao i ja na njih. Ipak, iz iskustva, uzeo sam vremena da se prvo upoznamo i uvek sam nastojao da sa ljudima najpre razgovaram, da vidim šta možemo da popravimo i da se ja pridružim timu. Tretirati tim kao odrasle osobe, omogućiti im da sami odlučuju i rade svoj posao, prenositi znanje – samo olakšava moj posao.

    • Navedite nam tri razloga kada je, po vašem mišljenju, neophodno promeniti posao.

    Pre svega, kada više ne osećate da imate šta da naučite ili pružite – to je neminovno, ali ono što sam naučio jeste da, kada definišete neke stvari koje želite od posla, onda gledajte da tražite i radite poslove koji ispunjavaju te uslove. Nemojte se prijavljivati i raditi poslove za koje mislite da ste dobri, već gledajte koje tačke vama taj posao ispunjava.

    Promena posla je dobra kada je vreme za neke nove izazove ili, jednostavno, kada se kockice poslože za neku novu priču. Iskreno, neophodno je promeniti posao ako privatni život počne da trpi, jer mislim da, bez obzira na to koliko voleli to što radimo, mora da postoji taj balans između posla i privatnog života.

    • Radite u industriji koja je bila među onima koje su najviše pogođene pandemijom. Koliki je izazov bilo spremati otvaranje luksuznog hotela kao što je Viceroy u takvom trenutku?

    Izazov svakako jeste, ali mi u Viceroyu imamo ideologiju – mi kažemo „da” kada se drugi na to ne usuđuju. Kopaonik je destinacija koja radi i leti i zimi, pogotovo prošle godine, koja je bila vrlo uspešna za domaći turizam. Svakako je uvek dobro kada stiže strani brend, jer to podiže destinaciju i otvara nas nanovo ka svetu. Biće izazov, imajući u vidu da turizam i dalje trpi, ali mi smo više nego samouvereni da će naš proizvod biti prepoznat, opravdaćemo očekivanja i kvalitet koji Viceroy, kao brend, nosi. Nama je ovo bio projekat sa toliko entuzijazma i, znajući da smo stigli do otvaranja, ne možemo biti srećniji. Mada, pravi posao je tek pred nama.

    Izvor: BIZlife magazin

    Foto: Viceroy Kopaonik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE